Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj stylu reklamy po roce 1989 ( na příkladu vybraných produktů)
Valná, Martina ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy, zvláště televizní, od roku 1989 až do současnosti. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se historie reklamy, její funkce a cílů, typologie reklamních relací a přesvědčovacích prostředků. Dále se speciálně zabývá reklamou televizní. V druhé části práce je provedena podrobná analýza konkrétních televizních reklam, která využívá poznatky představené v teoretické části práce. Analýza se týká reklam na mléčné výrobky (jogurty) a reklam na prací prostředky. Aby byly poznatky a výsledky snadno ověřitelné, předmětem výzkumu jsou všechny reklamy běžně dostupné na internetových portálech. Cílem práce je popis všech stálých i nově užívaných jevů, prostředků a postupů, kterými na nás televizní reklama působí. Důraz je kladen především na verbální stránku, okrajově se výklad dotýká i stránky audiovizuální. Klíčová slova Reklama, vývoj, jazyková analýza, mléčné výrobky, prací prostředky.
Analýza ekonomických a environmentálních efektů kompaktace pracích prášků
Gregorová, Martina ; Vojáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Slavíková, Lenka (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá vlivem kompaktace pracích prostředků na životní prostředí. V teoretické části jsou popsány negativní vlivy užívání pracích prostředků a zahraniční iniciativy, díky kterým došlo ke snížení environmentální zátěže. V analytické části je pomocí dotazníkového šetření vyhodnocena informační kampaň zaměřená na změny spotřebitelského chování a dávkování. Snížení spotřeby bylo podmínkou omezení negativních vlivů užívání pracích prostředků. Tržní data odrážející reálný vývoj spotřeby jsou porovnána s očekávaným poklesem. Z výsledků dotazníkového šetření a analýzy tržních dat vyplývá, že změny v chování spotřebitelů byly nedostatečné, a proto byl projekt kompaktace vyhodnocen jako neúspěšný.
Segmentace trhu pracích prostředků v České republice
Pejlová, Gabriela ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Tato diplomová práce je věnována vysvětlení teorie segmentace trhu a následně její aplikace na trh pracích prostředků v České republice. Cílem této práce je popsání trendů segmentace trhu pracích prostředků v České republice a nalezení možných důvodů pro tento vývoj. Text se skládá ze tří částí - první část popisuje danou teorii, druhá část je zaměřena na detailní znázornění empirických dat o trhu pracích prostředků a o jeho jednotlivých segmentech a třetí část se věnuje přístupu zákazníků k pracím prostředkům v České republice.
Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Klausová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Očadlíková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.