Název: Vývoj stylu reklamy po roce 1989 ( na příkladu vybraných produktů)
Překlad názvu: The development of the manner of advertising after 1989
Autoři: Valná, Martina ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyková analýza; mléčné výrobky; prací prostředky; reklama; vývoj; commercial; dairy products; development; linguistic analysis; washing detergents

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55011

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324304


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet