Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Karásek, Martin ; Býček, Martin (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na realizaci podnikatelského plánu společnosti Murexin spol. s r. o. Tato společnost potřebuje své skladové a zároveň výdejní prostory přestěhovat blíže potenciálním zákazníkům a dosáhnout tak většího podílu na trhu. Práce identifikuje specifickou strukturu podnikatelského plánu, která je dále promítnuta do skutečného stavu a reálných údajů společnosti.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Karásek, Martin ; Býček, Martin (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na realizaci podnikatelského plánu společnosti Murexin spol. s r. o. Tato společnost potřebuje své skladové a zároveň výdejní prostory přestěhovat blíže potenciálním zákazníkům a dosáhnout tak většího podílu na trhu. Práce identifikuje specifickou strukturu podnikatelského plánu, která je dále promítnuta do skutečného stavu a reálných údajů společnosti.
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.
Metody a formy prezentace BI řešení potenciálním zákazníkům
Křemenák, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Ve své práci se věnuji metodám a formám oslovení potenciálních klientů. Jde tedy především o to, jakými způsoby potenciální zákazníky oslovit a jak je zaujmout, aby začali uvažovat o nákupu našich firemních služeb a produktů. Tato práce má teoretický charakter a je rozdělena do třech částí. První část rozebírá konkrétní možnosti, jak potenciální klienty oslovit. Druhá část popisuje, jak se chovat a jednat při kontaktu s klientem po jeho úspěšném oslovení nebo při prezentaci před větším publikem. Poslední část je věnována výhodám BI systémů a popisu osob, se kterými přijdeme do styku při prodeji informačních systémů, a které rozhodnou, zda řešení do společnosti koupí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.