Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza procesů firmy za účelem výběru nového pokladního systému
Zatloukalová, Klára ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesů vybrané společnosti za účelem sestavení kritérií pro výběr nového pokladního systému a technických prostředků k němu potřebných. První část je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti informačních systémů, legislativě maloobchodu, procesů a analytických nástrojů k pochopení celého tématu. V následné části je probrán současný stav společnosti, kdy kromě základních informací jsou provedené také analýzy vlivů vnitřního a vnějšího okolí, které společnost lépe identifikují. V této části jsou také definovány procesy, ke kterým se váže pokladní systém a na jejich základě jsou stanovené kritéria pro jeho výběr. Závěrem jsou prezentováni vhodní kandidáti na dodavatele systému a také technického vybavení. Je zde zahrnuto doporučení a ekonomické zhodnocení, které je neodmyslitelnou součástí kritérií výběru dodavatele.
Analýza procesů firmy za účelem výběru nového pokladního systému
Zatloukalová, Klára ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesů vybrané společnosti za účelem sestavení kritérií pro výběr nového pokladního systému a technických prostředků k němu potřebných. První část je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti informačních systémů, legislativě maloobchodu, procesů a analytických nástrojů k pochopení celého tématu. V následné části je probrán současný stav společnosti, kdy kromě základních informací jsou provedené také analýzy vlivů vnitřního a vnějšího okolí, které společnost lépe identifikují. V této části jsou také definovány procesy, ke kterým se váže pokladní systém a na jejich základě jsou stanovené kritéria pro jeho výběr. Závěrem jsou prezentováni vhodní kandidáti na dodavatele systému a také technického vybavení. Je zde zahrnuto doporučení a ekonomické zhodnocení, které je neodmyslitelnou součástí kritérií výběru dodavatele.
Reálný zisk a efektivita plynoucí z nových přístupů k POS
Pokorný, Jaroslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Na českém trhu se začíná objevovat více a více softwarových řešení maloobchodních pokladen. Ještě před několika lety byly tyto Point of Sales (POS) systémy k vidění zřídka a zejména v restauračních provozech. V současné době však dochází k šíření POS systémů napříč trhem. Nejen do restaurací, ale i do obchodů se zbožím a dokonce i poboček poskytujících služby. Na jaký POS systém se tedy zaměřit při jeho pořízení např. i do Vašeho provozu? V této práci se zabývám otázkou, zda se při rozhodování o koupi POS systému vydat na trhu již známou cestou (zakoupit POS od stabilních vývojových firem) nebo dát přednost mladým přístupům k softwarovému řešení POS. Respektive jaké řešení může zvýšit efektivitu a případně i Váš zisk. Cílem práce je za pomoci vhodné volby kritérií a manažerských rozhodovacích metod zjistit, zda dlouhodobý vývoj starších POS řešení je stále efektivní a konkurenceschopný vůči novým řešením. Vedlejším cílem může být také doporučení, jaký produkt by mohl být vhodným kandidátem na pozici pokladního softwaru ve Vašem podnikatelském záměru.
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.