Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,254 záznamů.  začátekpředchozí808 - 817dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR
Petrová, Helena ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Pernica, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce "Podnikatelský záměr" je předložit podnikatelský plán jezdeckého areálu v blízkosti Brna a spolupracujícího jezdeckého klubu. Práce by měla stačit jako podklad pro získání investora. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána teorie sestavení podnikatelského plánu a přehled položek, které by měl obsahovat. V praktické části je teorie aplikována sestavením zkráceného podnikatelského plánu. Plán odhaduje průběh prvních osmi let projektu včetně hledání pozemků, hrubého odhadu stavby areálu, popisu majetku společnosti, popisu výdělečných aktivit, výpočtu provozních nákladů, vysvětlení konkurenční výhody, úryvků finančního plánu, ukazatelů rentability, hlavních bodů marketingu, analýzy SWOT a odhadu budoucího vývoje. Závěr obsahuje krátké zhodnocení podnikatelského záměru a kritické ohlédnutí za některými nedostatky tohoto podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán
Vítová, Helena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šváb, Marek (oponent)
Předmětem této práce je zpracovat realizovatelný podnikatelský plán založení dětské cukrárny s názvem Drak ve městě Trutnov. Popisuje majetkoprávní náležitosti, vlastnickou strukturu, zpracování SWOT analýzy, marketingový a finanční plán. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí a to teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol vymezit klíčové pojmy pro podnikatelský plán, jeho strukturu a dále popisuje metodologii, která je využita v praktické části. Praktická část obsahuje samotný podnikatelský záměr, který realizuje podnikatelskou myšlenku založení dětské cukrárny. V závěru je podnikatelský plán vyhodnocen a zanalyzována jeho možnost uvedení do praxe.
Nemovitá věc v podnikání (účetní a daňové souvislosti)
Vinšová, Kristýna ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Valha, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nemovitých věcí v podnikání po rekodifikaci soukromého práva od 1. 1. 2014. Zabývá se vybranými účetními a daňovými problémy spojenými s pořízením, držbou a vyřazením nemovité věci. Cílem práce je poskytnout popis všech operací a povinností ekonomického subjektu v souvislosti s používáním nemovitých věcí pro podnikání. Práce se zabývá vytýčenými problémy z pohledu podnikatele, který se řídí českými předpisy, vede účetnictví a disponuje s majetkem pro účely podnikání a nepořizuje nemovitou věc primárně pro obchodování s ní. Celá práce se zabývá pouze pozemky a stavbami na nich umístěnými.
Strategický a marketingový plán vybrané společnosti
Vimmer, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků strategický marketingový plán pro existující cestovní kancelář. Dalším cílem této práce je důkladně prozkoumat okolí podniku, zejména pak jeho stávající konkurenci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické, kde s využitím odborné literatury popisuji samotnou definici procesu strategického plánování a jeho jednotlivých částí, ale také stanovení vize a mise podniku, strategickou analýzu a konkrétní typy možných strategií. Druhou částí je pak praktická část, kde aplikuji teoretické principy marketingového plánování na konkrétním příkladu naší cestovní kanceláře.
Podnikatelský plán víceúčelového sportovního zařízení
Tuzar, Tomáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Štěpánek, Libor (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza potenciálu výstavby víceúčelového sportovního zařízení zaměřeného na adrenalinové sporty s názvem Freestyle Kolbenka. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část definuje základní pojmy jako podnikání a podnik, podnikatelský plán, jeho součásti a dále specifika podnikání ve sportovní oblasti. V praktické části nalezneme konkrétní popis podnikatelské příležitosti a analýzu faktorů majících vliv na její budoucí vývoj včetně finančního plánu. Závěr pak patří zhodnocení vyzkoumaných veličin a budoucí perspektivy projektu.
Návrh internetového obchodu s využitím sociálnícj sítí
Brejcha, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh internetového obchodu s airsoftovými doplňky, ovšem za podmínky, že vytvoření e-shopu bude zdarma. Tento e-shop bude propojen se stejnojmennou stránkou na sociální síti Facebook.com, kde se budou tyto výrobky primárně představovat. K tomuto cíli je nutno zmapovat a prozkoumat možnosti vytvoření internetového obchodu zdarma. Současně s tím zprovoznit a zoptimalizovat na sociální síti Facebook.com stránku zmíněného e-shopu se zaměřením na vylepšené airsoftové díly. Dílčím cílem této práce je využít nástrojů Competitive Intelligence na analýzu již zmíněnou Facebookovou stránku i na Facebookové stránky konkurence k získání důležitých informací pro lepší nebo výhodnější zacházení s Facebookovou stránkou internetového obchodu.
Podnikatelský plán
Radošinská, Jana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu s cílem založit cestovní kancelář, která bude nabízet poznávací zájezdy do Portorika. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje co je to podnikání a související pojmy. Vymezuje podnikání v cestovním ruchu a postup založení cestovní kanceláře. Dále jsou zde teoreticky zpracované jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému založení cestovní kanceláře, kde je postupováno po jednotlivých kapitolách, které jsou vysvětleny v teoretické části.
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
Čížek, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit životaschopný projekt na založení restaurace s rychlým občerstvením. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První je teoretická a popisuje, jak správně sestavovat podnikatelský plán. Ve druhé části je potom zpracován konkrétní podnikatelský záměr.
Marketing start- upů
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Podnikatelský plán
Holá, Petra ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Předmětem této práce je zpracování reálného podnikatelského záměru založení artového kina s kavárnou vyvíjející se v restauraci v Rudné u Prahy, dále analýza jeho proveditelnosti a celkové zhodnocení plánu. Kompletní práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická je zaměřena na vymezení pojmů a jejich obsahu, stručný rozbor forem podnikání a jednotlivých složek podnikatelského záměru. Praktická část se sestává z vlastního dotazníkové šetření a kompletně vypracovaného podnikatelského plánu artového kina KiBi v lese. Ten by měl zhodnotit převoditelnost podnikatelské myšlenky do praxe a ekonomické parametry jejího fungování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,254 záznamů.   začátekpředchozí808 - 817dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.