Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody výuky dětí předškolního věku v plavecké škole
Sobota, Marek ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
9 RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá výukou plavání předškolních dětí, především její základní fází osvojení si základních plaveckých dovedností a základů plaveckých způsobů. Výuka probíhala na základě vypracovaného výukového plánu v plavecké škole ve dvou skupinách předškolních dětí. V jedné skupině začínala výuka v bazénu s hlubokým dnem, v druhé skupině začínala výuka v bazénu s nízkým dnem. Od šesté lekce obě skupiny pokračovaly ve velkém bazénu s hlubokým dnem. Cílem pedagogického šetření bylo vyhodnotit a porovnat rozdíly v dosažené úrovni základních plaveckých dovedností. Hlavním cílem bakalářské práce bylo určit, která z variant nácviku bude efektivnější. Z dosažených bodových výsledků při závěrečném testování bylo zjištěno, že skupina začínající výcvik v hlubokém bazénu dosáhla vyššího bodového hodnocení a tedy lépe si osvojila základní plavecké dovednosti. Z tohoto zjištění vychází závěr bakalářské práce. Pro osvojení si základních plaveckých dovedností je v plaveckých školách efektivnější začínat výuku předškolních dětí v bazénu s hlubokým dnem.
Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v pěti vybraných školách a navrhnout novou a efektivnější marketingovou komunikaci pro různé typy zákazníků plaveckých škol. Metody: Využila jsem metody kvalitativních a kvantitativních marketingových výzkumů. Z kvalitativních jsem využila techniku hloubkových rozhovorů s majiteli plaveckých škol a strukturované pozorování. Z kvantitativního jsem zvolila techniku elektronického dotazování. K dosažení výsledků mi dopomohla primární data plaveckých škol. Výsledky: Na základě výsledků výzkumů jsem zjistila, že nejefektivnější a nejvyužívanější komunikační nástroje jsou webové stránky. Nejvíce potenciálních zákazníků na nich vyhledává informace o plaveckých školách a jsou největším zdrojem nových zákazníků. Dalším velmi významným nástrojem je osobní doporučení, které má velký vliv na potencionální zákazníky před koupí plavecké služby. Naopak žádný efekt nemají sociální sítě, plakáty, letáky či reklama v televizi. Klíčová slova: marketingová komunikace, zákazníci, plavecká škola, marketingový výzkum, komunikační nástroje, webové stránky, word of mouth, sociální sítě
Plavecký výcvik žáků na 1. stupni ZŠ
Neumannová, Denisa ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Práce se zabývá plaveckou výukou žáků na prvním stupni základní školy. Úkolem teoretické části je ukotvení základní plavecké výuky pro žáky prvního stupně v plaveckých školách. Praktická část je zacílena na zjištění plavecké úrovně dětí na základě vstupního a výstupního testu základních plaveckých dovedností. Dalším úkolem v praktické části je tvorba dvacetihodinového výukového plánu a návrh školního vzdělávacího programu. Mezi hlavní metody výzkumného šetření je zařazeno pozorování a bodové hodnocení základních plaveckých dovedností s následujícím zhodnocením a srovnáním získaných dat. KLÍČOVÁ SLOVA význam plavání, mladší školní věk, plavecké školy, základní plavecký výcvik, základní plavecké dovednosti
Metody výuky dětí předškolního věku v plavecké škole
Sobota, Marek ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
9 RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá výukou plavání předškolních dětí, především její základní fází osvojení si základních plaveckých dovedností a základů plaveckých způsobů. Výuka probíhala na základě vypracovaného výukového plánu v plavecké škole ve dvou skupinách předškolních dětí. V jedné skupině začínala výuka v bazénu s hlubokým dnem, v druhé skupině začínala výuka v bazénu s nízkým dnem. Od šesté lekce obě skupiny pokračovaly ve velkém bazénu s hlubokým dnem. Cílem pedagogického šetření bylo vyhodnotit a porovnat rozdíly v dosažené úrovni základních plaveckých dovedností. Hlavním cílem bakalářské práce bylo určit, která z variant nácviku bude efektivnější. Z dosažených bodových výsledků při závěrečném testování bylo zjištěno, že skupina začínající výcvik v hlubokém bazénu dosáhla vyššího bodového hodnocení a tedy lépe si osvojila základní plavecké dovednosti. Z tohoto zjištění vychází závěr bakalářské práce. Pro osvojení si základních plaveckých dovedností je v plaveckých školách efektivnější začínat výuku předškolních dětí v bazénu s hlubokým dnem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.