Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Spolupráce ziskového a neziskového sektoru v oblasti CSR
Peterová, Tereza ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Tereza (oponent)
Předložená diplomová práce se bude zabývat spoluprací ziskového a neziskového sektoru v oblasti společenské odpovědnosti firem. Teoretická část bude rozdělena na tři hlavní kapitoly, ve kterých bude nejprve představen teoretický konceptuální rámec neziskového sektoru. Posléze bude za pomocí analýzy odborné literatury představen pojem společenská odpovědnost organizací tak, jak je chápán dnes. Především bude tato část práce soustředěna na potenciální přínosy implementace CSR strategií v organizacích. Poslední kapitola se bude zabývat aktéry, kteří se mohou angažovat na poli společenské odpovědnosti a bude v ní vysvětleno, jakým způsobem může docházet k propojení aktérů na bázi CSR v rámci mezisektorové spolupráce. V empirické části práce se podíváme na to, jakým způsobem koncept CSR implementuje firma Albert s.r.o. ve spolupráci s Nadačním fondem Albert do své činnosti, jaké aktivity v rámci spolupráce probíhají a co oběma aktérům přináší.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Odporučenie rozvoja společenskej zodpovednosti internetového obchoda s kozmetikou
Zámečníková, Iveta
Zámečníková, I. Doporučení rozvoje společenské odpovědnosti internetového obchodu s kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj společensky odpovědných aktivit v internetovém obchodě s kosmetikou Notino. V literární rešerši je popsán koncept společenské odpovědnosti a pojmy s ním související. Vlastní práce je zaměřena na analýzu společenské odpovědnosti firmy Notino na základě dostupných informací a informací získaných pomocí kvalitativních rozhovorů. S pomocí informací získaných z analýzy a výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní aktivity pro rozvoj společenské odpovědnosti ve firmě.
Návrh CSR strategie ve vybraném podniku
Vaněk, Patrik
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Společenská odpovědnost je jednání firem v prospěch svých stakeholderů nad rámec legislativy, s čímž souvisí odpovědnost firmy za své chování a dopad podnikatelské činnosti na společnost. Cílem práce je, na základě metody Triple Bottom Line, navrhnout vhodnou strategii pro podnik ONIO, s. r. o., a konkrétní aktivity v oblasti CSR. Klíčové doporučené aktivity jsou ekonomicky zhodnoceny.
Společenská odpovědnost podniku
Fousek, Pavel ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniku (CSR). Toto téma je poměrně široké a koncept udržitelného rozvoje je v současné době velice důležitý a aktuální. Hlavním cílem práce je zhodnotit oblast CSR ve společnosti TNT Express se zaměřením na vnímání konceptu CSR, motivy pro implementaci CSR a efektivitu komunikačních kanálů. V kapitole 4 jsou popsány stávající CSR aktivity v TNT Express. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části. Kapitola 3 je věnována teoretickým východiskům. V této části jsou popsány zejména teorie stakeholderů, tři pilíře CSR, argumenty zastánců a oponentů CSR přístupu, nástroje komunikace CSR a stručný přehled nových pojetí CSR. Po literární rešerši následuje výzkumná část. Výzkum je založen na studiu sekundárních dat a na získání informací formou rozhovorů s interními i externími stakeholdery. Výsledky výzkumu jsou analyzovány a sumarizovány, dojde k identifikaci silných a slabých stránek a je navržena nová firemní strategie v oblasti CSR s ohledem na možné příležitosti či hrozby.
Společenská odpovědnost podniku: spolupráce firem a neziskových organizací
Bajerová, Kateřina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je definovat klíčové prvky úspěšné spolupráce ziskového a neziskového sektoru. Práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniku a v rámci této aktivity spoluprací s neziskovým sektorem. Teoretické části práce definuje úvod do problematiky CSR, úvod k neziskovým organizacím, možnosti spolupráce, partnerství sektorů a kritiku CSR. Praktická část práce sestává z výzkumu, který je tvořen třemi výzkumnými šetřeními. V prvním šetření je využita metoda sekundární analýzy dokumentů. V dalších dvou jsou realizovány polostrukturované rozhovory. K získání komplexních výsledků jsou rozhovory vedeny s oběma sektory - zvlášť s odborníky z neziskového sektoru a zvlášť se zástupci komerčních podniků. Z výzkumu vyplývají čtyři klíčové prvky, které výrazně zvyšují úspěch vzájemné spolupráce. Klíčovými body jsou precizně připravená strategie, jasná očekávaní obou stran, rovnocenné partnerství a dodržení vzájemně očekáváného standardu.
Společenská odpovědnost podniků
Kopecká, Nikola ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá aplikaci filozofie společenské odpovědnosti podniků ve strategiích vybraných společností, které působí na českém trhu. Cílem práce je analýza CSR konceptů vybraných společností, která umožnila, mimo jiné, identifikovat přínosy, které z jejich společensky odpovědného přístupu vyplývají. Dále také přinesla praktický pohled na konkrétní koncepty CSR aplikované v českém podnikatelském prostředí. Informace potřebné pro analýzu a následné závěry byly získány prostřednictvím osobních rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných oslovených společností. V rámci analýzy rozhovorů bylo provedeno srovnání získaných poznatků, byly formulovány postoje jednotlivých respondentů k CSR a došlo k identifikaci případných slabých míst. Závěrem bylo konstatováno, že CSR v České republice stále nabývá na důležitosti a stále větší počet společností působících na našem trhu si uvědomuje, či má potřebu jednat v souladu s principy CSR. Nadnárodní korporace mají v této oblasti stále velký náskok, nicméně roste tendence šířit koncept CSR také mezi malé a střední podniky.
Společenská odpovědnost v ČSOB
Dědinová, Pavla ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížení konceptu Corporate social responsibility. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První část je zaměřena na všeobecné představení konceptu CSR, rozdělení jednotlivých oblastí CSR, osob, které ovlivňuje, vymezení aktivit a jejich přínosu pro podnik, jenž se rozhodne implementovat oblast společenské odpovědnosti do své strategie. V menší míře je věnována pozornost hlavním bodům, které podpořili vznik a vývoj oblasti společenské odpovědnosti. Část praktická je zacílena na konkrétní organizaci - Československou obchodní banku, a,s,. Představuje aktivity a projekty, kterých se ČSOB účastní a také ty, které sama realizuje. Závěr práce obsahuje zhodnocení současných aktivit a případná doporučení pro budoucí vývoj v oblasti společenské odpovědnosti ČSOB.
Návrh implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti.
Borovcová, Julie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a možnostmi implementace tohoto konceptu podle vybraných norem a standardů. Cílem práce je navrhnout konkrétní postup implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti nábytkářského průmyslu. Dílčí cíle spočívají v provedení důkladné analýzy a vyhodnocení současných CSR aktivit společnosti a dále v navržení konkrétních aktivit, které lze v rámci popsaného postupu implementace zrealizovat. Práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Teoretická část byla vypracována na základě shrnutí informací z odborné literatury. Praktická část vznikla díky konzultaci a rozhovorům se zaměstnanci vybrané organizace. Závěrečná vyhodnocení a návrhy byly vypracovány za pomoci srovnání teoretických poznatků a zjištěných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.