Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Design automatického krmítka pro domácí zvířata
Vlčková, Barbora ; Buganská, Tamara (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem automatického krmítka umožňující vzdálenou podporu krmení pro kočky a malé až středně velké psy. Při návrhu byly zohledňovány znalosti získané designérskou a technickou analýzou a byl kladen důraz na funkční, ergonomické a hygienické aspekty. Výsledným produktem je moderní krmítko s přidanými funkcemi zajišťující uživateli plnou kontrolu nad krmením jeho zvířete.
Vliv potravy na výskyt gastrointestinálních parazitů u domácích zvířat (psi, kočky, ježci, fretky).
FILCOVÁ, Kristýna
Literární rešerše, tvořící část diplomové práce, obsahuje přehled nejrozšířenějších způsobů výživy domácích zvířat. Zahrnuje také přehled gastrointestinálních parazitů u psů, koček, ježků a fretek, způsoby jejich diagnostiky a terapii. V rámci praktické části byly v letech 2021-2023 shromažďovány a následně koprologicky vyšetřeny vzorky exkrementů domácích zvířat. Během těchto let byly shromažďovány i dotazníky vyplněné majiteli zvířat. Dotazník zahrnoval otázky na metody krmení zvířete, způsob používané prevence proti infekci gastrointestinálními parazity, nákazy zvířete parazity a popřípadě použitou terapii, a dále dotazy, které byly zaměřeny na povědomí majitelů o řešené problematice. Hodnocena byla mimo jiné četnost infikovaných zvířat v závislosti na typu krmení, způsoby použité prevence při jednotlivých typech krmení, výskyt endoparazitů v závislosti na použité prevenci, jaký způsob prevence je dle respondentů účinnější a zda je podle nich možné nakazit se gastrointestinálními parazity od infikovaného zvířete. Přítomnost infekce gastrointestinálními parazity je u jednotlivých kategorií krmiv bez výrazných rozdílů. Neprokázala jsem, že zvířata krmená syrovou stravou byla jednoznačně infikována parazity z potravy. Práce dokazuje, že i zvířata krmená tepelně upravenou stravou, která není zdrojem infekce, jsou parazity často napadena. Nákaza z okolního prostředí bývá zdrojem infekce častěji než krmení syrovou stravou.
Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016
Malá, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016" popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza. Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill's, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill's, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna.
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Ocenění podniku VAFO Praha s.r.o. metodou ekonomické přidané hodnoty a srovnávací metodou
Chiriac, Zinaida ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Rudolfová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění hodnoty tržní společnosti VAFO PRAHA, s.r.o. k datu 1. 1. 2012. VAFO PRAHA, s.r.o. se zabývá výrobou a prodejem krmiv pro domácí zvířata, především psy a kočky. Práce je tematicky rozdělena do následujících částí: strategická a finanční analýza, generátory hodnoty, finanční plán a vlastní ocenění. Vlastní ocenění je založeno na použití výnosové metody EVA Entity, která je doplněna metodou násobku EBITDA, jež se hojně využívá v praxi. Výsledný interval hodnoty stávajícího využití vychází z alternativních scénářů výnosové metody a metoda násobku EBITDA pouze potvrzuje správnost výsledků, a je tedy metodou podpůrnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.