Název: Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016
Překlad názvu: Marketing communication of the brand Royal Canin in the years 2014-2016
Autoři: Malá, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; krmiva; marketingový mix; Royal Canin; Značka; Brand; communication mix; marketing mix; pet food; Royal Canin

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86093

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet