Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Holistický přístup ke klientům v nefrologické ambulanci
NOVOTNÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou holistického přístupu ke klientům v nefrologické ambulanci. Přínosem by měla být konfrontace reality přístupu zdravotnického personálu s očekáváním pacientů. Do nefrologické ambulance dochází nefrologický pacient, kterým se stává každý člověk, bez ohledu na věk, s určitým stupněm akutní nebo chronické renální dysfunkce, která vyžaduje speciální zásah lékaře a sestry. Nefrologická péče je dynamický proces, při kterém dochází k plánování, vyhodnocení a ke speciální péči a léčbě nefrologických pacientů. Člověk je kulturní a duchovní bio-psycho-sociálního bytostí, a proto je nezbytné během ošetřovatelského procesu k němu takto přistupovat. Holistický přístup nám umožní získat co nejvíce informací o klientech, a tím snáze uspokojit jeho biopsycho- sociální a duchovní potřeby. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak klienti nefrologické ambulance pociťují péči a přístup zdravotnického personálu, a zmapovat zda sestry v nefrologických ambulancích vnímají klienty z hlediska bio-psycho-sociálního a duchovního. Předpokládané hypotézy a výzkumné otázky, které byly stanoveny jsou následující. V nefrologické ambulanci není pečováno o klienty holisticky. V nefrologické ambulanci není kladen důraz na uspokojování bio-psycho-sociálních potřeb klientů. Výzkumná otázka zněla, zda sestry vnímají klienty navštěvující nefrologickou ambulanci holisticky? Výzkumným šetřením vyplynuly tyto skutečnosti. Předpokládané hypotézy nebyly potvrzeny. Z výsledků vyplývá, že v dotazované nefrologické ambulanci je o klienty pečováno holisticky a je zde kladen důraz na uspokojování bio-psychosociálních potřeb klientů. Výzkumnou otázkou bylo zjištěno, že ve všech oslovených nefrologických ambulancích sestry vnímají klienty holisticky. Zjištění, získaná touto bakalářskou prací, jsou velmi cenná a přínosná, neboť nefrologická ambulance je důležitým a nepostradatelným stupněm pro komplexní přípravu klientů k následujícím terapeutickým metodám.
Komparace charakteristických prvků řízení lidských zdrojů v domovech důchodců a zařízeních hospicové péče
EKANDJO, Joas Ndjulume
Teoretická část popisuje historii a součastný stav řízení lidských zdrojů v domovech důchodců a hospicích. V poslední kapitole teoretické části je zdůrazněn význam a potřeba duchovní a psychologické pomoci v těchto zařízeních. Cílem diplomové práci bylo zmapovat společné a individuálně pojaté prvky řízení lidských zdrojů v zařízeních domovů důchodců a v hospicích z hlediska kvalitativního rozvoje zaměstnaneckých sil
Osobní a rodinné finance
Mlátilík, Ivo ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Analýza nejčastěji používaných způsobů držení úspor v českých domácnostech a průzkum vhodných dlouhodobých investičních nástrojů pro drobné investory
Strategie personální agentury
Urbánková, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Vývoj trhu s personálními agenturami a jeho současný stav. Analýza procesů v personální agentuře od jejího vzniku až po úspěšné umístění kandidáta. Seznámení s konkrétní personální agenturou, určení jejích silných a slabých stránek a navržení strategie jejího směřování.
Analýza personální práce ve VRV a.s.
Boušková, Renata ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Frýba, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je Analýza personální práce. První část představuje teoretické východisko pro následnou praktickou část. Jednotlivé kapitoly se zabývají nejprve obecnými aspekty personální práce a dále pak vybranými personálními činnostmi. Druhá část aplikuje teoretické poznatky při analýze personální práce ve středně velké české společnosti Vodohospodářský rozvoj a výstavba a.s. (VRV a.s.). Výsledkem této práce je zhodnocení personální práce ve společnosti a navržení opatření, která by v jednotlivých oblastech přispěla k vyšší efektivitě a zlepšení personální práce v podniku.
Získávání a výběr zaměstnanců
Veselá, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Získávání a výběr zaměstnanců v podniku. Teoretický úvod do personalistiky a procesu získávání a výběru zaměstnanců. Praktická analýza a hodnocení v procesu získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Česká spořitelna, a. s.
Analýza personální práce (personálních činností)
Kovalčíková, Lucie ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem této diplomové práce je Analýza personální práce (personálních činností). V teoretické části je uvedeno, jak by personální práce měla vypadat. V praktické části je teorie porovnána s praxí na konkrétním příkladu jednoho podniku. Jedná se středně velký podnik poskytující služby. V závěru je uvedeno zhodnocení personální práce v tomto podniku.
Lidský kapitál jako jeden z určujících faktorů pro image a prosperitu podniků cestovního ruchu
Černá, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
První teoretická část práce se zaměřuje na definování lidkých zdrojů a na požadavky na obsluhující personál. Druhá část práce analyzuje data získaná pomocí dotazníkového šetření - frekvence návštev restaurací, výše spropitného, hodnocení obsluhy, preference hostů v závislosti na kvalitě obsluhy, ... Dále se zabývá výzkumem prováděným přímo v restauracích, kde je řešena otázka, zda personál ovlivňuje image a výši tržeb gastronimického podniku. V závěru práce jsou formulovány návrhy a doporučení pro provozovatele restaurací, obsluhu a zákazníky.
Osobní spotřeba a její daňové aspekty
Kiška, Jiří ; Svátková, Slavomíra (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá některými aspekty daňové optimalizace při použití osobního automobilu pro služební a soukromé účely. Nejprve autor hledá definici a výskyt pojmu "osobní spotřeba" v legislativních normách. Následně analyzuje dopady plynoucí z osobní spotřeby obchodního majetku, dle daňových zákonů. Součástí práce jsou modelové příklady analyzující daňové dopady při využití osobního automobilu pro služební a soukromé účely.
Problematika optimalizace počtu pracovníků obslužného pesonálu
Sajdl, Jiří ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá optimalizací počtu obslužného personálu. Zkoumá případ konkrétní maloobchodní jednotky. V práci je provedena analýza počtu obslužného personálu na základě metody vycházející z průměrné doby obsluhy a metody vycházející z indexů frekvence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.