Název:
Strategie personální agentury
Překlad názvu:
Strategy of personal placement service
Autoři:
Urbánková, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Vývoj trhu s personálními agenturami a jeho současný stav. Analýza procesů v personální agentuře od jejího vzniku až po úspěšné umístění kandidáta. Seznámení s konkrétní personální agenturou, určení jejích silných a slabých stránek a navržení strategie jejího směřování.History and current situation of the market. Analysis of processes in the agency. Introduction of agency, its week and strong points, design of its strategy.
Klíčová slova:
Agentura; Personální; Strategie; Personal; Placement; Service; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16159