Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Pedagogické hodnocení RTC běžce na 800 m v letech 2010 a 2011
Novák, Michal ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název diplomové práce: Pedagogické hodnocení ročního tréninkového cyklu běžce na 800 m v letech 2010 a 2011 Zpracoval: Bc. Michal Novák Vedoucí diplomové práce: odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: deskriptivní rozbor dvou ročních tréninkových cyklů z hlediska objemu a využití různých vybraných tréninkových prostředků, charakteristiky zátěže a vztahů mezi sportovním výkonem a výkonností. Metodika práce: v této práci bylo využito pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkových dokumentů. Výsledky práce: využitím tempové a speciální vytrvalosti v závodním období bylo dosaženo maximální výkonnosti v obou sledovaných sezónách. Závodník se i přes zdravotní problémy ve druhé sledované sezóně (2011) dostal na svá osobní maxima díky zkvalitnění rychlostní složky atleta a také velmi důslednou rehabilitací, která umožnila rychlý návrat po zranění. Klíčová slova: pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatel
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Klíčová slova: Evaluace, pedagogická evaluace, autoevaluace,...
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Pedagogické hodnocení RTC běžce na 800 m v letech 2010 a 2011
Novák, Michal ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název diplomové práce: Pedagogické hodnocení ročního tréninkového cyklu běžce na 800 m v letech 2010 a 2011 Zpracoval: Bc. Michal Novák Vedoucí diplomové práce: odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: deskriptivní rozbor dvou ročních tréninkových cyklů z hlediska objemu a využití různých vybraných tréninkových prostředků, charakteristiky zátěže a vztahů mezi sportovním výkonem a výkonností. Metodika práce: v této práci bylo využito pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkových dokumentů. Výsledky práce: využitím tempové a speciální vytrvalosti v závodním období bylo dosaženo maximální výkonnosti v obou sledovaných sezónách. Závodník se i přes zdravotní problémy ve druhé sledované sezóně (2011) dostal na svá osobní maxima díky zkvalitnění rychlostní složky atleta a také velmi důslednou rehabilitací, která umožnila rychlý návrat po zranění. Klíčová slova: pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatel
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Rozvíjení rytmického cítění v mateřské škole
KOKŠTEINOVÁ, Milada
Bakalářská práce se zabývá otázkou rozvoje rytmického cítění u dětí v mateřské škole. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu rytmus a rytmické cítění. Rytmus je zde popsán jako součást každodenního lidského života i historie lidského rodu. Následuje vývoj rytmického cítění u dítěte předškolního věku a možnosti jeho podpory, pedagogické hodnocení výsledků vzdělávání a sebereflexe učitelky. V praktické části je vytvořen tříměsíční program rozvoje rytmického cítění pro děti 5 až 6 leté, vyhodnocena jeho realizace a podán návrh opatření pro optimalizaci programu. Na přiložené videonahrávce je zdokumentována ukázka z programu rytmického cítění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.