Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Aplikace pro správu dokumentů
Švestka, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací webové aplikace určenou pro řízení přípravy a správu dokumentů. Aplikace návštěvníkům poskytuje materiály z různých akcí (např. konference), které si mohou zakoupit ze svého kreditu, jenž si dobijí pomocí platební brány. Dalším účelem aplikace je řízení přípravy materiálů, kdy uživatelé postupně odevzdávají svou práci do systému, a správce tak má přehled o plnění úkolu. Práce klade důraz na jednoduché uživatelské rozhraní, responzivní design a přístupnost. Aplikace je postavena na běžně dostupné technologii PHP 5.6 s použitím frameworku Nette od organizace Nette foundation, frameworku Twitter Bootstrap a knihovny jQuery. Výsledek mé práce je dostupný veřejnosti na adrese www.monitorevent.cz.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Platební karty na internetu
Hanzlík, Tomáš ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá platebními možnostmi na internetu a je zaměřena především na platební karty a to jak z hlediska rizik používání, tak jejich oblíbenosti z pohledu obchodníků i zákazníků. V první části jsou rozebrány dostupné platební metody při placení v českých e-shopech. Druhá část se týká platebních karet a to z hlediska stručného vývoje, současné situace, klasifikace, zabezpečení, bezpečnostních rizik a bezpečnostních zásad. Třetí část obsahuje stručnou definici a klasifikaci elektronických platebních systémů. Čtvrtá část přináší za pomoci dotazníkového šetření analýzu platebních preferencí českých e-shopů s cílem zjistit, jaké platební metody nabízejí, jaké preferují a proč a především zda umožňují platit kartou a co je k tomu vedlo nebo naopak odradilo. Pátá část je založena na výzkumu ze čtvrté kapitoly a jejím cílem je zhodnotit nejpoužívanější platební brány v České republice. Šestá část se zabývá platebními preferencemi zákazníků a to jakou metodou nejčastěji platí, jaká je jejich nejoblíbenější metoda a jaké jsou bariéry při platbě kartou na internetu. Cílem této práce je zhodnotit na základě analýz jak pohled zákazníků, tak i obchodníků z hlediska placení na internetu a platby kartou. Výsledkem je najít shodu mezi zákazníky a obchodníky v tom, jakou platební metodu obě strany preferují a zjistit bariéry v platbě kartou, jelikož na českém trhu stále převládá dobírka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.