Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje žen k reklamě na kosmetiku
Soukupová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá obecnými postoji k reklamě a jejich vlivem na působení televizní reklamy na vybranou cílovou skupinu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti komunikace a reklamy, charakterizovány postoje, jejich funkce, formování a změny a závěr části se věnuje postojům k reklamě a jejich vlivu na efektivitu reklamy. V praktické části byl proveden vlastní výzkum na reklamách na kosmetické produkty a cílové skupině žen. Po vymezení metodologie následuje nejprve sekundární a následně i primární výzkum obecných postojů k reklamě a primární výzkum působení vybraných reklam na kosmetiku na cílovou skupinu. Na závěr je provedena analýza závislostí působení reklamy na zjištěných postojích k reklamě, zhodnoceny výsledky výzkumu a navrženy možné implikace pro praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.