Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Outsourcing of Print Services and Management of ICT Services
Kollár, Martin ; Hrůza, Tomáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
In my thesis, I will focus on outsourcing the way it may be applied from global perspective. I will precisely define specific types of outsourcing, it`s versatility and summarize current trends in outsourcing business. Besides outsourcing, focus has also been put on managed service known as managed ICT services. Looking into these, particular interest is given to outsourcing of printing services and managed desktop services. As a result, deep dive into current situation of a concrete company was done, listing analysis of actual printing devices and desktop devices, ending with closing summary recommending the best way to implement new solution and smart ways of financing.
Outsourcing
Pančochová, Karolína ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hásová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce udává ucelený pohled na téma outsourcingu, přesněji outsourcingu úklidové agentury v konkrétní společnosti. Vysvětluje jednotlivé pojmy spjaté s outsourcingem. Důvody, proč si ho zvolit a také jeho rizika. Práce je zaměřena především na proces výběru poskytovatele této služby a také na problematiku outsourcingových smluv. V praktické části je analyzován postup při konkrétním výběrovém řízení a jsou detailně rozebrány jednotlivé ustanovení obsažené ve smlouvě. Autorkou jsou navržená opatření, jak výběr partnera a smlouvu samotnou zlepšit.
Outsoursing účetnictví
Kubiš, Tomáš ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Baranová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis procesu outsourcingu účetnictví od počátečních kroků, kdy se firmy rozhodují, zda outsourcing účetnictví využít, přes vzájemnou spolupráci s poskytovatelem outsourcingu až po případné ukončení spolupráce. V praktické části lze nalézt popis vybraných společností, které k poskytování outsourcingu účetnictví využívají informační technologie umožňující co nejefektivnější průběh této činnosti.
Outsourcing of Print Services and Management of ICT Services
Kollár, Martin ; Hrůza, Tomáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
In my thesis, I will focus on outsourcing the way it may be applied from global perspective. I will precisely define specific types of outsourcing, it`s versatility and summarize current trends in outsourcing business. Besides outsourcing, focus has also been put on managed service known as managed ICT services. Looking into these, particular interest is given to outsourcing of printing services and managed desktop services. As a result, deep dive into current situation of a concrete company was done, listing analysis of actual printing devices and desktop devices, ending with closing summary recommending the best way to implement new solution and smart ways of financing.
Outsourcing účetnictví
Linhartová, Lucie ; Ďurianová, Gabriela (vedoucí práce) ; Hora, Michal (oponent)
Bakalářská práce podává komplexní obraz o problematice outsourcingu se zaměřením na oblast zpracování účetnictví. Přibližuje proces outsourcingu v tomto oboru od jeho počátku přes vzájemnou spolupráci smluvních stran až po případné ukončení outsourcingového vztahu. Vymezuje pojem outsourcing a související pojmy, shrnuje výhody a nevýhody účetního outsourcingu a seznamuje s outsourcingovou smlouvou. Na praktickém příkladu porovnává výhodnost outsourcingu vedení účetnictví z pohledu odběratele.
Analýza druhů kontraktů s 3PL
Lichnovská, Eva ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Hofman, Václav (oponent)
Na základě analýzy konkrétní outsourcingové smlouvy mezi globální firmou a 3PL o vytěsnění skladovacích činností, má tato práce tři cíle: vyhodnotit, zda je stávající kontrakt dostačující ve srovnání se standardními požadavky na outsourcinovou smlouvu, zvážit možnost přechodu z "open book" přístupu na "closed book" přístup, a návrhu takového řešení, které by nejlépe využívalo potenciálu poskytovatele. Pro vlastní analýzu byla použita analýza produktivity práce, analýza bodu zvratu a poznatky z manažerského rozhodování za nejistoty. Pro porovnání "closed book" a "open book" přístupu byl použit originální postup. Firmě se doporučuje zachovat ve vztahu "open book" přístup se smluvním ošetřením klíčových ukazatelů kvality a zvážení přínosu "vested outsourcingu".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.