Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr cílů outdoorových kurzů
Turecká, Hana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Resumé Bakalá ská práce pojednává p edevším o problematice volby cíl outdoorových kurz , a to jak z pohledu zadavatele kurzu, tak i ze strany organizací zabývajících se realizací outdoorových kurz . Skládá se ze dvou vzájemn se dopl ujících ástí, teoretické a empirické. Teoretická ást se v nuje nejprve vysv tlení základních pojm z oblasti outdoorového vzd lávání, dále popisu procesu výb ru vhodného outdoorového kurzu a popisu evaluace již prob hlého kurzu. Cílem empirické ásti je zhodnocení procesu výb ru cíl outdoorových kurz poptávaných u eských organizací zabývajících se vzd láváním pomocí outdoor trainingu. K dosažení cíl práce bylo použito technik dotazníkového šet ení a polostrukturovaného rozhovoru. KLÍ OVÁ SLOVA: Zážitkové vzd lávání, outdoorový kurz, cíle kurz , objednavatel kurzu, evaluace
Přínos adaptačního kurzu pro rozvoj sociálních vztahů ve školních třídách
Kalkusová, Lucie ; Slepička, Pavel (vedoucí práce) ; Janíková, Marcela (oponent) ; Macků, Richard (oponent)
Název: Přínos adaptačního kurzu pro rozvoj sociálních vztahů ve školních třídách Cíl: Cílem práce bylo zjistit, nakolik program výchovy a aktivit v přírodě v podobě adaptačního kurzu ovlivní strukturu a kvalitu sociálních vztahů ve skupině školních kolektivů dospívající mládeže. Metody: Výzkumný soubor představovalo 211 žáků (128 dívek, 83 chlapců, průměrný věk 13,3±SD let) prvního ročníku střední školy, kteří se zúčastnili šestidenního adaptačního kurzu. Kurz byl sestaven s využitím zásad dramaturgie, tak aby naplnil cíle adaptačního kurzu v podobě bližšího seznámení žáků mezi sebou a se svými učiteli, navození pozitivních sociálních vztahů, spolupracující atmosféry, pocitu vzájemné důvěry a bezpečí. Před kurzem, týden po kurzu a tři měsíce po skončení kurzu, žáci vyplnili dotazník tvořený kombinací preferenčního záznamu, sociometrických otázek (volba spolužáků v otázce oslava narozenin a ostrov), B3 dotazníkem a dvěma otevřenými otázkami objasňujícími preferenci programových prostředků. Výsledky byly nejprve analyzovány po třídách, abychom popsali jevy odehrávající se v konkrétní skupině, a dále pak souhrnně všechny třídy dohromady. Vyhodnocení vstupních dat bylo provedeno neparametrickým Friedmanovým testem, pro ověření statistické významnosti mezi jednotlivými měřeními byl použit neparametrický...
Výběr cílů outdoorových kurzů
Turecká, Hana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Resumé Bakalá ská práce pojednává p edevším o problematice volby cíl outdoorových kurz , a to jak z pohledu zadavatele kurzu, tak i ze strany organizací zabývajících se realizací outdoorových kurz . Skládá se ze dvou vzájemn se dopl ujících ástí, teoretické a empirické. Teoretická ást se v nuje nejprve vysv tlení základních pojm z oblasti outdoorového vzd lávání, dále popisu procesu výb ru vhodného outdoorového kurzu a popisu evaluace již prob hlého kurzu. Cílem empirické ásti je zhodnocení procesu výb ru cíl outdoorových kurz poptávaných u eských organizací zabývajících se vzd láváním pomocí outdoor trainingu. K dosažení cíl práce bylo použito technik dotazníkového šet ení a polostrukturovaného rozhovoru. KLÍ OVÁ SLOVA: Zážitkové vzd lávání, outdoorový kurz, cíle kurz , objednavatel kurzu, evaluace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.