Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Informační systém pro analýzu SEO parametrů webových prezentací
Karlík, Ondřej ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Tobola, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o problematice zpřístupnění často využívaných informací uživatelům provádějícím optimalizace webových stránek pro vyhledávače implementovaným informačním systémem. Obsahuje teoretický popis sledovaných SEO parametrů a způsobů jejich získání a zpracování, také vysvětlení úskalí širšího využití informačního systému.
Využívání SEO v českých podnicích
Dokoupilová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.
Informační systém pro analýzu SEO parametrů webových prezentací
Karlík, Ondřej ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Tobola, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o problematice zpřístupnění často využívaných informací uživatelům provádějícím optimalizace webových stránek pro vyhledávače implementovaným informačním systémem. Obsahuje teoretický popis sledovaných SEO parametrů a způsobů jejich získání a zpracování, také vysvětlení úskalí širšího využití informačního systému.
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače. V angličtině je tato aktivita známa pod názvem "Search Engine Optimization" (SEO). Teoretická část práce obsahuje stručné informace o vyhledávačích na českém internetu. Následuje přehled metod, které je možné v rámci optimalizace využít pro lepší hodnocení vyhledávači a také metod, které pomáhají jen krátkodobě a jsou vyhledávači v případě odhalení penalizovány. V další části práce je uveden přehled nejužitečnějších nástrojů, které poskytují různé typy informací o úrovni optimalizace webové stránky nebo jiné údaje, které mohou při optimalizaci výrazně pomoci. V praktické části práce je zhodnocena úroveň optimalizace pro vyhledávače studentského portálu unium.cz a jsou popsány důležité změny, které provozovatelé uskutečnili. Následně je zhodnocen jejich přínos k návštěvnosti serveru. Na závěr jsou uvedeny doporučené úpravy, které by mohly napomoci portálu unium.cz k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávačů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.