Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro vyhodnocování optimalizace webových stránek
Hák, Karel ; Šebek, Michal (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá principy webových vyhledávačů, způsoby, jakými lze webové stránky optimalizovat pro vyhledávače a návrhem nástroje, který bude na základě zvolených parametrů (klíčová slova, pozice ve vyhledávačích, ohodnocení stránky - SRank a PageRank) vyhodnocovat míru optimalizace konkrétní webové stránky. Dále je v práci rozebrána implementace navrženého nástroje, použité techonologe (PHP, XML-RPC, CSS, JavaScript) a knihovny (Nette framework).
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Kosina, Pavel ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Popisuje základní praktiky optimalizace webu ve zdrojovém kódu a také ovlivňování okolí webu takovým způsobem, aby tato webová stránka končila co nejlépe ve výsledcích vyhledávání. Dále popisuje nedovolené praktiky a podporu systémů PPC. Součástí této práce je také praktická ukázka, která demonstruje aplikaci teoretických poznatků na konkrétních webových stránkách.
Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví
Bohuš, Martin
Práce se zaměřuje na návrh účinné kombinace on-line marketingových nástrojů a sociálních sítí pro propagaci on-line obchodu s luxusními sportovními teniskami. Teoretická část se věnuje popisu a analýze dostupných on-line marketingových nástrojů, marketingové strategie a možného způsobu provozování e-shopu. Pro praktickou aplikaci je použit reálný e-shop založený v roce 2022.
Optimalizace webu zvolené společnosti
Krajčíková, Pavlína
Krajčíková, P. Optimalizace webu vybrané společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje problematice optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh a optimalizaci webové stránky tak, aby bylo dosaženo lepší pozice ve vyhledávání a vyšší návštěvnosti za použití Google Analytics a dalších nástrojů. Konkrétní návrhy jsou založeny na současném stavu webových stránek a finančně vyčísleny.
Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu
Chudíčková, Marie
Účelem této bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti vybraného ateliéru za pomocí SEO nástrojů. Náplní práce je kompletní transformace současné webové prezentace, následná optimalizace pro vyhledávače a využití online propagace pomocí PPC kampaně či sociálních sítí. Na závěr byla zhodnocena efektivita těchto činností a doporučeny návrhy pro budoucí využití.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Prustoměrský, Milan ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových stránek za účelem zjiątění efektivnosti pouľitých metod. Z nasbíraných dat byla vyhodnocena účinnost celého SEO a taktéľ byly probrány moľné budoucí směry SEO.
Design a simple SEO optimization Content Management System
Fabišík, Filip ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh a implementace takového redakčního systému, díky kterému mají publikované stránky již v základě možnosti SEO optimalizace. Cílem práce je zlepšit úroveň produkovaných webových stránek a rozšířit povědomí o disciplíně SEO optimalizace. Na základě definovaného problému práce analyzuje existující redakční systémy. Následně je navrženo řešení, které sestává z existujícího redakčního systému OctoberCMS a pluginu, který tento systém rozšiřuje o potřebnou funkcionalitu. Poslední část práce je věnována návrhu implementací a testování výsledného řešení.
Specifika internetového knižního trhu
Prokopová, Anna ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým knižním trhem a jeho specifiky převážně z praktického pohledu marketingových strategií. V první části popisuje vlastnosti a strukturu internetového knižního trhu, jmenuje subjekty, které na něm působí a nastiňuje možnou typologii internetových knihkupectví. Druhá část se zabývá optimalizací pro vyhledávače (SEO), přístupností, použitelností a internetovým marketingem s návrhy pro internetová knihkupectví a příklady z jejich praxe. Závěrečná část porovnává prodej knih online s prodejem v kamenných obchodech.
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Beneš, Martin ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá SEO auditem a obsahovou analýzou pro konkrétní webové stránky. Cílem práce je nastínit proces optimalizace pro vyhledavače a následně ověřit, zda jsou dané webové stránky dostatečně optimalizovány na základě zjištěných informací. V rámci teoretické části je definována základní problematika SEO a nejčastěji používané metody optimalizace a linkbuildingu. Také je stručně vysvětleno, jak pracují vyhledávače a na základě kterých faktorů vyhodnocují pozice stránek ve vyhledávání. Na závěr jsou popsány nezbytné nástroje pro kvalitní SEO audit. V rámci praktické části bude proveden SEO audit na základě získaných teoretických znalostí spolu s obsahovou analýzou, jejíž základ bude spočívat v analýze klíčových slov. Závěrem této kapitoly bude seznam konkrétních doporučení na základě SEO auditu pro zvýšení návštěvnosti webu z organického vyhledávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.