Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.