Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Pinterest.com as a free platform supporting tourism
Masaryková, Kristína ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o propagaci cestovního ruchu prostřednictvím Pinterestu a výhodách využití této platformy jako bezplatné podpory cestovního ruchu. Teoretická část je zaměřena na základné charakteristiky prostředí online marketingu cestovního ruchu, rovnako jako na problematiku optimalizace webových stránek, a to z pohledu webových vyhledávačů i z pohledu konečných spotřebitelů, a následně je popsáno praktické využití platformy Pinterest.com. Práce je rozdělená na dvě logické části - teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvetľuje základné princípy online marketingu a následný popis dnešního spotřebitelského chování, základy vyhledávání a návod využití Pinterestu v praxy. Praktická část analyzuje všechny možnosti používání této platformy jako bezplatné podpory marketingu cestovního ruchu společně s predikcí budoucího vývoje a možnými nápadmi na vylepšení. Praktická časť obsahuje i dotazník pro identifikaci a analýzu uživatelských potřeb a zvýšení jejich povědomí o Pinterestu a možnostích jeho využití.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Čermák, Tomáš ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online distribučními cestami, které využívá vybraný hotel. Teoretická část přibližuje fenomén e-business a jeho konkrétní část e-commerce. Dále charakterizuje online trh cestovního ruchu a věnuje se současným trendům, které v současnosti ovlivňují svět online cestovního ruchu. Charakterizuje také typy online distribuce, na což navazuje praktická část, kde se analyzují primární data získaná z hotelu Vinohrady. Komparací dat pak práce zjišťuje, který z online distribučních kanálů je nejvyužívanější a který naopak nepřináší žádný užitek. V závěru jsou předneseny návrhy na optimalizaci online distribuce.
Internet a cestovní ruch
Kosenko, Hanna ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá identifikací dopadů rozvoje Internetu na chování zákazníků, elektronické obchodování a jako důsledek na celé odvětví cestovního ruchu. První část se věnuje charakteristice rozvoje Internetu, jeho hlavním funkcím a oblastím použití. Další část je věnována definování elektronické komerce, současným trendům na online trhu, objasnění významu elektronického obchodování pro cestovní ruch. V této práci jsou dále zanalyzovány postavení online trhu CR, chování zákazníků a podniků, faktory, ovlivňující tento trh, současné trendy a předvídán budoucí vývoj. Hlavním výstupem práce je ověření hypotéz: Vývoj využití Internetu odpovídá vývoji online trhu CR a vyvolává změny na trhu CR; Největší podíl na online trhu CR je zastoupen leteckými společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.