|
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
|
|
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.
|
|
Strategie online marketingu projektu iUcto.cz
Kuděla, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Podíl online marketingových aktivit na celkovém marketingu společností neustále roste. Bez online marketingové strategie však není možné aktivity efektivně koordinovat a využívat tak celého potenciálu, který online marketing nabízí. Tato práce si klade za hlavní cíl analyzovat stav online marketingových nástrojů projektu iUcto.cz a návrh doporučení, která následně umožní tvorbu efektivní a smysluplné online marketingové strategie. Jednotlivé nástroje online marketingu jsou popsány v teoretické části práce. Následuje krátký popis použitých nástrojů, představení projektu iUcto.cz a jeho konkurence, a jednotlivé analýzy webu iUcto.cz, v části praktické. V závěru práce jsou na základě těchto východisek uvedena konkrétní doporučení pro online marketingové kanály, které mohou být pro projekt iUcto.cz zajímavé.
|