Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení webové agentury
Holický, Filip ; MBA, Petr Kopecký, (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracováním podnikatelského záměru pro nový podnikatelský subjekt, který se zaměřuje na obor webových služeb. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První obsahuje teoretické základy vztahující se ke zpracování podnikatelského záměru. Dále pak analytická část obsahující informace o analýze trhu a nového podniku. Poslední část obsahuje návrhy reálného provedení celé myšlenky tohoto podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Konečný, Dalibor ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku, který bude provozovat webové stránky, jejichž pomocí bude jako zprostředkovatel prodávat nevšední volnočasové aktivity a zážitky. V první části jsou definovány teoretické pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce se věnuje analýze současného stavu. Na základě poznatků z teoretické části a výsledků z analytické části je v návrhové části sestaven podnikatelský plán.
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Konečný, Dalibor ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku, který bude provozovat webové stránky, jejichž pomocí bude jako zprostředkovatel prodávat nevšední volnočasové aktivity a zážitky. V první části jsou definovány teoretické pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce se věnuje analýze současného stavu. Na základě poznatků z teoretické části a výsledků z analytické části je v návrhové části sestaven podnikatelský plán.
Online svět - Podnikatelský model tzv. Tvůrců obsahu očima konkrétní komunity online podnikatelů
Skotáková, Adéla ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá deskripcí online podnikání, konkrétně podnikání v rámci Modelu Tvůrců obsahu (Content creators business model). K popisu využívá komunitu online podnikatelů. Klíčová část práce se věnuje analýze zúčastněného pozorování a rozhovorů se členy komunity. Cíl práce je odhalit fungování komunity online podnikatelů v rámci Podnikatelskému model Tvůrců obsahu v online světě, o kterém přesto existuje málo ucelených informací. Práce poskytuje rozbor vztahů v komunitě, přijímání nových členů, interakcí, vnímání konkurence i žen v online podnikání atd. Práce se snaží přijít na faktory, které ovlivňují úspěšnost podnikatelů. Dále se snaží nacházet vzorce v chování, které mohou k úspěšnosti vést. Během analýzy se podařilo zjistit, že pravděpodobně existuje uměle vytvořená identita tzv. dobrého online podnikatele, kterou se snaží členové zkoumané komunity převzít za vlastní. Dále vyšlo na povrch, že existují externí faktory, které významně ovlivnily úspěšnost online podnikatelů, patří mezi ně přítomnost mentora, podpora rodičů a finanční krize. Samotná komunita je důležitým faktorem, který pravděpodobně nahrazuje podnikatelům intimní vztahy. Celkově velkým plusem Podnikatelského model tvůrců obsahu je možnost nulové finanční investice. Výsledky nemohou být generalizovány na veškeré...
Podnikatelský záměr založení webové agentury
Holický, Filip ; MBA, Petr Kopecký, (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracováním podnikatelského záměru pro nový podnikatelský subjekt, který se zaměřuje na obor webových služeb. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První obsahuje teoretické základy vztahující se ke zpracování podnikatelského záměru. Dále pak analytická část obsahující informace o analýze trhu a nového podniku. Poslední část obsahuje návrhy reálného provedení celé myšlenky tohoto podnikatelského plánu.
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej
Havlát, Aleš ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním na internetu, konkrétně provozováním e-shopů, které se v dnešní době internetových technologií těší stále větší oblibě nejen mezi podnikateli, ale také mezi běžnými uživateli internetu, tedy potenciálními zákazníky. V první části je poskytnut teoretický podklad pro seznámení čtenáře se specifiky internetového podnikání a jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy v tomto oboru. Druhá, praktická, část se zabývá popisem, analýzou a hodnocením konkrétních postupů a možností provozování e-shopu v praxi. Jednotlivé kroky a postupy jsou rozebírány na základě internetového obchodu Drevokryty.cz. Práce je koncipována tak, aby jako celek vytvářela ucelený obraz o reálném fungování e-shopů z hlediska podnikatele.
Online shopping behaviour of mothers
Karaffa, Matúš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.