Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje mikropodniku
Sedláček, Vít ; Drábková, Jana (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace společnosti Eurookna František Sedláček. Jde o kompletní posouzení veškerých důležitých vlivů z vnějšího i vnitřního prostředí. Výsledky jsou následně shrnuty prostřednictvím metody SWOT a na základě zjištěných skutečností práce obsahuje také možné směry dalšího rozvoje této firmy, která působí v oblasti truhlářské výroby.
Business Plan for Creating of Travel Agency to Columbia
Srníček, Martin ; Šunka, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This master thesis is concerned with creating a business plan for a new company Kolumbus Tour Ltd. The company itself will offer ecological tours to natural parks in Colombia. A business plan draft is based on theoretical background and it is further developed and supported by market analysis and research conducted.
Návrh podnikatelského plánu pro založení čajovny
Jezberová, Pavla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem pro založení čajovny. V teoretické části je vymezen podnik a podnikatelský plán, následně jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího prostředí, ze kterých vychází návrh podnikatelského plánu včetně obchodního, marketingového, finančního a organizačního plánu a řízení rizik, které poslouží jako vodítko pro budoucí majitelku plánované nově otevřené čajovny ve městě Náchod.
Podnikatelský plán
Šimčík, Michael ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení a provozování penzionu na jižní Moravě, přesněji ve vinařskéobci Mikulčice u slovenských hranic. Součástí práce je provedení analýz externích i interních vlivů působících na podnik pomocí vybraných analýz, které jsou popsány v první části práce. Výsledky těchto analýz jsou rozvedeny v druhé části této práce, součástí je i primární výzkum poptávky metodou dotazníkového šetření potencionálních hostů. V poslední části práce je poté zpracován samostatný podnikatelský plán dle šablony popsané v první části práce. Podnikatelský plán je postaven na provedených analýzách a jeho součástí je realistický návrh provedení stavby a spuštění penzionu společně s jeho marketingovou a finanční strategií.
Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka
Ludačková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce ,,Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka" se zabývá procesem strategického plánování u MSP na poli překladatelských agentur. Jejím cílem je vytvoření komplexního obchodního plánu, který zajistí budoucí rozvoj firmy. Na základě literární rešerše nejprve popisuje teoretické postupy při přípravě obchodního plánu, od stanovení cílů, přes vypracování situačních analýz, až po tvorbu strategií. Představuje jednotlivé analytické nástroje a modely, jejich výstupy, proces volby vhodné varianty, její následnou implementaci a zhodnocení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto teoretických principů na konkrétní příklad překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka, formulaci strategických cílů a návrh kroků, které povedou k jejich naplnění.
Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o.
Bartošová, Milada
Tato bakalářská práce má za cíl sestavení obchodního plánu firmy FAMITECH s.r.o. Práce se člení na tři hlavní části. První z nich, část teoretická, shrnuje základní terminologii týkající se tématu strategického řízení firmy. V části praktické dojde k analyzování jednotlivých aspektů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, které vyústí v celkovou sumarizaci silných i slabých stránek podniku, stejně jako příležitostí a hrozeb. Na extérní a interní analýzu firmy naváže návrhová část, ve které budou představeny jednotlivé návrhy směřující ke zlepšení jejího postavení v rámci konkurenčního prostředí a celkovému zvýšení ziskovosti firmy. V závěru práce dojde k diskusi jednotlivých návrhů.
Business plán obchodu s fotografickým vybavením
Topolář, Marek
Cílem diplomové práce je vypracovat business plán, sloužící k založení obchodu s fotografickým vybavením ve městě Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje základní terminologii týkající se strategického řízení a strategické analýzy. V druhé části, zvané analytické, je analyzován provedený kvalitativní výzkum, dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a analýza interních a externích zájmových skupin, které odhalují silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Následně je provedena finanční analýza podniku. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou v návrhové části navrženy konkrétní strategie sloužící k úspěšnému započetí podnikání. Závěrečná část je věnována diskuzi navrhnutých řešení.
Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení
Staněk, Adam
Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie rozvoje pro ubytovací zaří-zení, které se nachází na jižní Moravě. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich, Literární rešerši, je vysvětlena základní terminologie strategického řízení. Druhá část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a taká analýzou klíčových zájmových skupin, které odhalují příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Na základě analýz je sestavena SWOT matice, ze které jsou navrženy strategie sloužící jako podklad k rozvoji majiteli podniku. Poslední část je věnována diskuzi návrhů a závěru.
Návrh podnikatelského plánu pro založení čajovny
Jezberová, Pavla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem pro založení čajovny. V teoretické části je vymezen podnik a podnikatelský plán, následně jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího prostředí, ze kterých vychází návrh podnikatelského plánu včetně obchodního, marketingového, finančního a organizačního plánu a řízení rizik, které poslouží jako vodítko pro budoucí majitelku plánované nově otevřené čajovny ve městě Náchod.
Obchod s čínskými partnery: cestovní kancelář se zaměřením na poskytování zdravotních služeb pro čínskou klientelu
Volný, Jan ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat příležitosti a následně vytvořit obchodní plán pro agenturu nabízející medicínský a zdravotní turistické služby a řešení šité na míru čínské klientele. Tento obchodní plán je postaven na analýze čínské ekonomiky, čínského výjezdového cestovního ruchu, obchodních partnerů, kulturních specifik čínské klientely a v neposlední řadě potencionálu zdravotního turismu v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu čínského socio-ekonomického a demografického prostředí a výjezdového i medicínského cestovního ruchu. Další kapitola představí kulturní specifika čínských obchodních partnerů a zákazníků. Třetí kapitola popíše zdravotní a medicinský turismus a jeho situaci v České republice. Na zakládě tří teoretických kapitol je vytvořena praktická část práce, která představí obchodní plán turistické zdravotní kanceláře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.