Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní a investiční příležitosti v Malajsii
Karmelitová, Michaela ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce analyzuje aktuální obchodní a investiční příležitosti v Malajsii, specifikuje možnosti uplatnění pro české exportéry. Poskytuje informace potřebné ke vstupu na malajský trh, tedy základní informace o zemi, její ekonomické situaci, investičním prostředí, o vztazích s Českou republikou. Věnuje se také zhodnocení podnikatelského prostředí zástupci společností, kteří na tomto trhu podnikají.
Exportní strategie ČR se zaměřením na Maroko
Slezáková, Lucie ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat exportní strategii České republiky pro období 2012-2020 a zhodnotit, zda je Maroko právem zařazeno mezi zájmové země definované touto strategií. První část práce obsahuje teoretické vymezení pojmů, především popisuje jednotlivé teorie mezinárodního obchodu. Druhá část se věnuje vysvětlení pojmu obchodní politiky a vývoji exportní politiky České republiky. Ve třetí části je charakterizováno Marocké království se zaměřením podnikatelského prostředí. Stěžejní část práce analyzuje obchodní příležitosti pro české exportéry v Maroku.
Analýza podnikatelských příležitostí v Ghaně
Lacinová, Ivana ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelskými příležitostmi v Ghaně. Práce je rozdělena do třech nosných kapitol. Ve stručné úvodní kapitole jsou vymezeny základní charakteristiky ghanského trhu. Dále následuje stěžejní analytická část práce, kde je nejprve vypracována PEST analýza s rozborem a praktickými radami na základě zkušenosti autorky, poté je sestavena SWOT analýza z pohledu ČR a pozornost je věnována i obchodní spolupráci Ghany s Českou republikou. V závěrečné kapitole jsou konkrétně vytyčené oblasti podnikatelských příležitostí v Ghaně. Cílem práce je vymezit podnikatelské příležitosti v Ghaně a co nejlépe charakterizovat odlišnosti tohoto trhu, které jsou zásadní pro investorovo rozhodnutí, zda na trh vstoupit.
Příležitosti na trzích zemí SNS pro české podniky
Umetayev, Timur ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato práce se zaměruje na potenciál trhů zemí bývalého Sovětského svazu a hodnotí rozumnost vstupu na tyto trhy pro české podniky.
Možnosti vstupu na čínský ICT trh
Hovad, Martin ; Málková, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce se zabývá možnostmi vstupu na čínský trh informačních a komunikačních technologií. Definuje a popisuje jednotlivé formy vstupu a zabývá se vstupní strategií. V práci jsou obsaženy obchodní příležitosti na tomto trhu a případové studie firem, které na trh vstoupily nebo chtějí vstoupit.
Exportní příležitosti pro české výrobce na trhu USA
Kopečná, Martina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Rolenc, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma Exportní příležitosti pro české výrobce na trhu USA mapuje vývoj vzájemné obchodní výměny mezi Českou republikou a USA a její komoditní strukturu, jak stát podporuje exportéry, kteří se rozhodnou vyvážet na trh USA, zda existují na trhu USA příležitosti pro české výrobce, jak se na tomto trhu mohou prosadit a které obory jsou pro ně perspektivní. Důležitou část tvoří interkulturální rozdíly. Jako kritéria byly zvoleny malé a střední podnikatelské subjekty bez dřívějších exportních zkušeností, ale se zájmem o vstup na trh USA, a podpora exportu českým státem, a co v tomto směru exportérům nabízí pro geograficky vzdálená teritoria, jako jsou USA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.