Název:
Možnosti vstupu na čínský ICT trh
Překlad názvu:
The Possibilities of Entering the Chinese ICT market
Autoři:
Hovad, Martin ; Málková, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá možnostmi vstupu na čínský trh informačních a komunikačních technologií. Definuje a popisuje jednotlivé formy vstupu a zabývá se vstupní strategií. V práci jsou obsaženy obchodní příležitosti na tomto trhu a případové studie firem, které na trh vstoupily nebo chtějí vstoupit.
Klíčová slova:
formy vstupu; ICT; informační technologie; obchodní příležitosti; vstupní strategie; Čína
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1758