Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Joura, David
Joura, D. Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá optimalizací návrhu obalu a etikety produktů určených pro psy s obsahem hmyzího proteinu. V práci je pozorováno spotřebitelské chování při nákupu těchto produktů se zaměřením na atraktivitu obalu a etikety. Hlavním cílem práce je tak identifikovat faktory obalu a etikety, které ovlivňují spotřebitelské nákupní rozhodování, při nákupu psích pamlsků s obsahem hmyzího proteinu. V úvodu diplomové práce je literární rešerše, která zkoumá základní principy designů obalů a etiket v marketingové komunikaci, vliv hmyzího proteinu na chování zákazníka a konkrétní výhody a nevýhody produktů s obsahem hmyzího proteinu. V druhé části práce se nachází praktická část zaměřená na pozorování spotřebitelů za pomocí předem stanovené metodiky.
Role vzhledu obalu u biopotravin
Bocanová, Lucie
Bakalářská práce zkoumá roli vzhledu obalu u biopotravin, především se zaměřuje na identifikaci atraktivních prvků obalu bioproduktů. Teoretická část popisuje základní pojmy a poznatky z literatury týkající se dané problematiky. V části praktické byl formou dotazníkového šetření proveden marketingový výzkum, jehož úkolem bylo zjistit, jak velkou roli sehrává pro spotřebitele obal během jejich nákupního rozhodování. Dále se zabývá postojem českých spotřebitelů k bioproduktům, odhaluje povědomí spotřebitelů o těchto zdravých potravinách a také frekvenci a možnosti jejich nákupu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky provedeného výzkumu, který stanovuje klíčové faktory a konkrétní kritéria, jež by vedla k vyššímu zájmu spotřebitelů o tyto výrobky a kterými by se tak měli výrobci obalů biopotravin řídit. Tyto výsledky byly v diskuzi porovnány se sekundárními daty.
Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu
Ducháč, Aleš ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu" je rozdělena do dvou částí, které jsou vzájemně úzce propojeny. První z nich, teoretická, pojednává o historii a vývoji obalů a balení výrobků od samého počátku až do současnosti. Obaly zprvu naplňovaly především svou původní, ochrannou funkci, jejímž cílem byla bezpečná přeprava zboží a uchování kvality potravin. V současnosti se však pole působnosti obalu, potažmo balení, rozšířilo a pro vystižení všech jeho aspektů se používá výrazu packaging. Při zachování vysokých nároků na ochrannou funkci musí balení již sloužit také jako nástroj pro propagaci a odlišení. Vzhledem k důležitosti tohoto fenoménu pro současný marketing je součástí prvního oddílu i jeho analýza a zařazení do marketingového mixu, který slouží jako souhrn základních marketingových zásad. Druhá část práce se zaměřuje na ilustraci komplexnosti a důležitosti packagingu v praxi jakožto plnohodnotného marketingového nástroje. Pro předvedení správného použití tohoto nástroje ve všech jeho významových rovinách jsem si vybral známou americkou společnost Apple Inc., jež vyvíjí a vyrábí softwarové aplikace a elektronické přístroje.
Právní regulace nakládání s obaly a odpady z obalů
Bílová, Petra ; Žákovská, Karolina (vedoucí práce) ; Sobotka, Michal (oponent)
Tato práce si klade za cíl analyzovat právní úpravu v oblasti nakládání s obaly a odpady z obalů. Předmětem zkoumání je právní úprava evropská i z ní vycházející úprava česká, které jsou detailně rozebrány. Těžiště práce představuje kapitola zabývající se životním cyklem obalu. Práva a povinnosti povinných osob vztahujících se k jednotlivým fázím životního cyklu obalu jsou v zákoně č. 477/2001 Sb., o obalech a v souvisejících předpisech podrobně upraveny tak, aby byla naplněna jedna ze základních zásad obalové problematiky "Od kolébky do hrobu." Práce usiluje o systematické rozdělení těchto práv a povinností do jednotlivých fází. V poslední kapitole je zaměřena pozornost na nápojové obaly, konkrétně porovnání ekologických dopadů jednocestných a vratných nápojových obalů.
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Štěchová, Pavlína
Diplomová práce zkoumá, jak mohou obaly kosmetických výrobků ovlivnit chování spotřebitele. Analyzuje chování žen ve věku 18 - 74 let, které používají kosmetické výrobky. Pro sběr dat byly využity kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obaly kosmetických výrobků.
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
Chytil, Ondřej
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Doležalová, Markéta
DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v tomto odvětví.
Obal ako spôsob marketingovej komunikácie
Bielokostolská, Barbara
Bielokostolská, B. Obal jako způsob marketingové komunikace. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřená hlavně na charakteristiku obalu jako nástroje marketingové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. V teoretické části jsou definované pojmy produktové politiky, rozhodování o obalu, definice a funkce obalu. Ve vlastní práci je představený výrobce obalů a obalových materiálů z vlnité lepenky Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. Dále je vykonaný hloubkový rozhovor s některými odběrateli společnosti se zaměřením hlavně na kartonové obaly této firmy (výroba, design, funkce) a dotazníkové šetření se spotřebiteli k získání jejich názorů a preferencí na obal jako způsob marketingové komunikace. Podle získaných informací jsou zformulovány návrhy pro firmu Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. vyplývající z průzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.