Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
Poláčková, Darina
Cílem práce je na základě výsledků focus group popsat, jak účastníci cílové skupiny vnímají využité emoce v nekomerční reklamě a navrhnout vlastní nekomerční reklamu.
Motiv násilí a variabilita jeho užití v reklamě s ilustrací na sociální reklamě organizace Amnesty International na rozdílných mediatypech ve vybraných letech
Poliaková, Karolína ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce mapuje proměnu motivu násilí v reklamní tvorbě. V první části se zaměřuji na možné formální projevy násilí a na funkci, kterou může prvek násilí plnit v reklamním díle. Do formy pak ve své práci pro komplexnost analýzy řadím jak styl vyobrazení, tak násilí v reklamě po stránce obsahové. Pro detailnější rozbor prvku násilí v reklamě je přihlédnuto k roli emocí, které formují výslednou recepci. Dále je tematizováno násilí v rámci právního systému České republiky a samoregulačního principu se zohledněním toho, jak v tomto systému figuruje činnost Rady pro reklamu. Součástí práce je i zasazení motivu násilí v reklamě do kontextu výzkumů týkajících se této problematiky. Vzhledem k náplni analytické části práce, která se věnuje reklamní tvorbě nevládní neziskové organizaci Amnesty International, je nejprve uvedena problematika sociální reklamy ve srovnání s komerčním marketingem. Variabilita motivu násilí z hlediska formálních aspektů a funkčnosti je demonstrována na reklamní tvorbě Amnesty International v letech 2006, 2008, 2012 a 2014, a to v různých typech médií - venkovní reklama, tisk, video a online aplikace. Jednotlivá reklamní díla jsou analyzována podle sémiotické teorie Rolanda Barthese z díla Rétorika obrazu. Analýza v druhé části práce potvrdila výskyt prvku násilí v některých z možných...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.