Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání informovanosti vysokoškolských studentů o vlivu kouření na organizmus
Svobodová, Alice ; Strnadová, Alice (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Jana (oponent)
Kouření je velký celosvětový problém, kterému je třeba se věnovat. Důležitým krokem je prevence, která je nutná již na základních školách, kde mnoho dětí vyzkouší svou první cigaretu. Důležitá je osvěta i v dalších stupních vzdělávání. Kouření zvyšuje pravděpodobnost vzniku onemocnění kardiovaskulárního systému, pravděpodobnější je i vznik nádorů, astmatu, poruch plodnosti a mnoha jiných nemocí. Ve své bakalářské práci jsem se zabývala informovaností pražských vysokoškolských studentů v závislosti na jejich oboru. Vysoké školy jsem roztřídila na ekonomické, humanitní, lékařské, přírodovědné a technické. Nejprve jsem porovnávala jejich znalosti, jestli vědí, na jaká onemocnění může mít kouření vliv. Poté jsem zjišťovala místa, kde byli informováni o škodlivých vlivech kouření a co by kuřáky motivovalo přestat. K získání výsledků jsem použila kvantitativní výzkum formou anonymního dotazníku. Šířen byl formou elektronickou mezi studenty pražských vysokých škol. Dotazníků se mi od studentů vrátilo 539. Výzkumem jsme došla k závěru, že nejlépe informováni jsou studenti lékařských fakult. Po lékařských fakultách dopadly nejlépe obory technické, pak humanitní a nejhůře skončily ekonomické školy. Nejvíce informací o škodlivých vlivech kouření získali studenti z médií, naopak nejméně uváděli vysoké školy a...
Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Neumann, Dominik ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce si klade za cíl upozornit na některé problémy dnešní informační éry, ve které internet a informace jím zprostředkované hrají zásadní roli. Pro dosažení cíle práce bude využito kvantitativních a kvalitativních metod. Uvědomíme si nejen přesun tradičních vztahů na internet, ale také změnu v základních lidských činnostech. U otázky vlivu virtuální reality/virtuálního prostředí objevíme několik problémů, jako je například multitasking, kdy děláme několik věci najednou, ale žádnou na 100%. Dále pak problém soustředění se studentů na dané téma, jeho hloubkového zpracování s následnou interpretací výsledků. Pro naše účely je práce rozdělena do čtyř hlavních částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.