Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 205 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj webové aplikace pro navigaci v úložišti podle standardu ASAM ODS
KOTRČ, Daniel
Tématem této práce je odborná rešerše Standardu ASAM ODS, jeho popis a využití, průzkum a porovnání již existujících řešení, návrh aplikace jako náhrady již dostupných řešení za pomocí UML a podle předem definované funkcionality. Implementace aplikace, její testování a nasazení aplikace do pilotního provozu.
Inteligentní navigace v objektech
ŠACH, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá zařízením, pomocí kterého bude možné získat data pro navigaci nevidomých lidí a dále je zprostředkovat nadřazeným systémům. Hlavní součástí celého systému je mapovací modul "SLAMTEC Mapper M1M1". Naměřená data z modulu jsou zpracována vlastní aplikací naprogramovanou v jazyce C++. Pomocí formátu CSV jsou následně zpracovaná data předávána nadřazeným systémům. Práce obsahuje návrh zařízení, popis jeho realizace včetně programování aplikace a v neposlední řadě také shrnutí závěrečného testování.
Využití GPS systému při ochraně rostlin
RÝVORA, Daniel
Bakalářská práce popisuje problematiku a technologie GPS systémů a jejich využití v zemědělství. V teoretické časti jsou objasněny globální družicové systémy, navádění stroje po pozemku, korekční signály, způsoby řízení stroje a samostatné komponenty navigace GreenStar. Praktická část porovnává hodnoty prostředku při aplikaci hnojiva s navigací a bez ní. V porovnání bude kladen důraz na provozní náklady, časovou úsporu, počet přejezdů po poli a usnadnění práce GPS systém.
Interaktivní aplikace pro orientaci a navigaci v kampusu Jihočeské univerzity
BERAN, Pavel
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude poskytovat pomocnou ruku při orientaci a pohybu studentů po kampusu Jihočeské univerzity, bude umožňovat uživatelům zjistit svoji polohu a zajistí následnou navigaci na vybrané místo. Aplikace poskytne informace o budovách univerzity a intuitivní vyhledávání těchto informací. Aplikace bude bilingvní. Tato bakalářská práce obsahuje analýzu, návrh, implementaci a testování vytvořené aplikace.
Indoor navigační systém
BARTOŠ, Michal
Tématem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která uživatelům umožní vyhledání optimální trasy ve vnitřních prostorách budov Jihočeské univerzity s ohledem na parametry trasy. Teoretická část se zabývá analýzou požadavků, metodikou a na základě získaných informací vybírá ideální technologie pro vyvíjenou aplikaci. Praktická část popisuje implementaci zvolených technologií a následné testování této aplikace. Aplikace implementuje uživatelské scénáře popisované v teoretické části.
Dokovací stanice pro automatické nabíjení baterií robota
Beran, Jan ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit funkční systém dokování a nabíjení pro robota Trilobot, který je v rámci této práce vylepšen a upraven pro použití v případných dalších projektech. V teoretické části jsou probrány způsoby plánování cesty, typy akumulátorů a způsoby jejich nabíjení, typy dokovacích stanic a samotného způsobu nabíjení. Také je uveden návrh renovace robota, který je poté realizován, spolu s dokovací stanicí. Renovovaný robot má k dispozici funkční ovládací software ve frameworku ROS, který mu umožňuje plnit nejen úkol autonomního dobíjení baterií. V práci je také proveden test celého systému a zhodnoceny výsledky.
Navigation Mesh for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004
Tomek, Jakub ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Navigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
How's my connection? An assistent in mass transportation system of Prague
Hrivík, Miroslav ; Skopal, Tomáš (vedoucí práce) ; Hoksza, David (oponent)
Nejrychlejší zpusob cestování zejména behem pracovních dnu po meste Praha je využitím hromadné dopravy. Tento systém zahrnuje autobusy, tramvaje, prímestské vlaky, metro a lodní prepravu. Orientovat se v nem proto muže být nárocné. Jako pomucka pro lidi využívajících mestskou verejnou dopravu by mela sloužit aplikace pro mobilní zarízení Android nazývající se Prague Transport. Obsahuje radu nástroju integrovaných do jedné aplikace, kterými jsou navigace, mapy mesta, aktuální dopravní informace, casy nejbližších odjezdu a prehled casto používaných spojení. Je urcena nejen pro obyvatele Prahy, ale i pro turisty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
IVA Movement Quality Improvement for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004
Macháč, Bohuslav ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent)
Název práce: Zvýšení kvality pohybu IVA ve virtuálním prostředí Unreal Tournament 2004 Autor: Bohuslav Macháč Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot, Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: PogamutUT2004 je rozšíření platformy Pogamut navržené pro vývoj inteligentních virtuálních agentů (IVA) ve hře Unreal Tournament 2004. Navigaci IVA má v Pogamutu na starosti navigační systém, který používá navigační graf jako abstrakci prostředí. Navigační mesh je novou, pokročilejší abstrakcí, ale navigační systém není schopný využívat jejích výhod. Vytvořili jsme nový navigační systém, který těží z výhod navigačního meshe a řeší několik dalších problémů starého systému. Ukazujeme, že nový navigační systém zvyšuje kvalitu navigace. Abychom mohli demonstrovat zvýšení kvality, vytvořili jsme hodnotící framework pro porovnávání navigačních systémů. Systémy byly porovnány v absolutním počtu důležitých cest, které je systém schopen úspěšně následovat, v délce cesty a době, kterou zabere její následování. Vybrali jsme 18 různých map pro detailní vyhodnocení a provedli základní vyhodnocení na dalších 58 mapách. Nový systém je úspěšnější na 16 detailně vyhodnocených mapách s průměrným zlepšením 6,75% v úspěšnosti navigace. Podařilo se nám zvýšit použitelnost...
Vyhledávač spojení s využitím pěších přechodů
Jiráček, Zbyněk ; Babilon, Robert (vedoucí práce) ; Foniok, Jan (oponent)
Vyhledávání co nejrychlejší cesty mezi danými dvěma body je v dnešní uspěchané době poměrně užitečná věc. Vzhledem ke složitosti dopravních sítí ve větších městech je nějaký vyhledávač coby asistent téměř nezbytností. Typické programy tohoto zaměření příliš neřeší cesty mezi zastávkami a povolují pouze pěší přesuny mezi blízkými stanovišti za účelem přestupu. Mnoho lidí, nejvíce pak ti, kteří se v okolí příliš nevyznají, si však neuvědomí, že po městě se dá poměrně rychle přesouvat i pěšky. Cílem projektu je navrhnout a vytvořit program, který bude schopen člověka v rámci nějakého města dovést do cíle co nejefektivněji a to za využití hromadné dopravy a chůze, přičemž cílem může být nejen zastávka, ale i třeba adresa nebo libovolné jiné místo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 205 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.