Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Navigation Mesh for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004
Tomek, Jakub ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Navigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Simulace agregačního chování
Tomek, Jakub ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Mnoho druhů švábů ve volné přírodě tvoří agregace. Tématem této práce je hledání evolučních výhod, které agregační chování švábům poskytuje. Kvůli problémům spojeným s testováním evolučních hypotéz na živých švábech jsme se rozhodli jako prostředek výzkumu použít multiagentní simulaci. Vytvořili jsme několik modelů, které testují určité hypotézy týkající se různých oblastí života švábů. Naše výsledky podporují například hypotézy týkající se ochrany švábů před predátory, či efektivního sdílení potravy z mrtvých švábů. Také nabízíme vysvětlení kanibalismu švábů. Některé hypotézy naopak podpořeny nebyly, např. hypotéza týkající se efektivního využití výkalů jako zdroje jídla. Naše výsledky je možno využít v dalším výzkumu chování švábů. Jelikož je agregace poměrně obecným mechanismem, který se vyskytuje ve více přírodních vědách, naše výsledky lze aplikovat i v nich. 1
Processing data from two-photon microscope
Tomek, Jakub ; Novák, Ondřej (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Dvoufotonová mikroskopie je velmi moderní metodou neurofyziologického výzkumu in vivo, umožňující zobrazovat až stovky neuronů zároveň. Tato metoda však produkuje značný objem dat, která je obtížné zpracovat a analyzovat ručně. V této práci představujeme Two-Photon Processor, sadu nástrojů pro komplexní zpracování dat z dvoufotonového mikroskopu. V rámci práce jsme navrhli algoritmus SeNeCA pro segmentaci neuronů ve full-frame nahrávce z dvoufotonového mikroskopu. SeNeCA kombinuje vysokou rychlost zpracování a vysokou kvalitu segmentace a dle naší evaluace je nejlepším dostupným algoritmem pro segmentaci neuronů v in vivo datech. Nástroj je již rutinně používán v Ústavu experimentální medicíny AV ČR, Oddělení neurofyziologie sluchu, a byl publikován v Journal of Neurophysiology.
Navigation Mesh for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004
Tomek, Jakub ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Navigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Aplikace MCTS na hru Quoridor
Tomek, Jakub ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Majerech, Vladan (oponent)
Monte Carlo Tree Search je relativně novou technikou prohledávání stromu navrženou pro počítačového hráče v hrách, které mají příliš velký stavový prostor na to, aby šel efektivně prohledávat deterministickým algoritmem. MCTS v základní verzi poskytuje jednoduchý způsob ohodnocování pozic bez jakýchkoliv doménově specificikých znalostí. MCTS byl již aplikován v mnoha variantách pro počítačové Go, jeho použití na ostatní hry však dosud není zdaleka tak hluboce prozkoumáno. Tato práce se zabývá možností použití MCTS na jednu konkrétní hru, a to Quridor.
Simulace agregačního chování
Tomek, Jakub ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Mnoho druhů švábů ve volné přírodě tvoří agregace. Tématem této práce je hledání evolučních výhod, které agregační chování švábům poskytuje. Kvůli problémům spojeným s testováním evolučních hypotéz na živých švábech jsme se rozhodli jako prostředek výzkumu použít multiagentní simulaci. Vytvořili jsme několik modelů, které testují určité hypotézy týkající se různých oblastí života švábů. Naše výsledky podporují například hypotézy týkající se ochrany švábů před predátory, či efektivního sdílení potravy z mrtvých švábů. Také nabízíme vysvětlení kanibalismu švábů. Některé hypotézy naopak podpořeny nebyly, např. hypotéza týkající se efektivního využití výkalů jako zdroje jídla. Naše výsledky je možno využít v dalším výzkumu chování švábů. Jelikož je agregace poměrně obecným mechanismem, který se vyskytuje ve více přírodních vědách, naše výsledky lze aplikovat i v nich. 1
Organizace a řízení fotbalových akademií v zahraničí
Tomek, Jakub ; Malý, Tomáš (oponent) ; Buzek, Mario (vedoucí práce)
Nazev prace: Organizace a fizeni fotbalovych akademii v zahranici. Cil prace: Vytvorit pfehledovou studii o principech a fungovani fotbalovych akademii v zahranici a porovnat s vychovou talentu v ceskych podminkach. Metoda: Resersni cinnost, rozbory dokumentu, rizene dotazovani, popisna analyza, interview s odbornikem. Vysledky: Konfrontace vychovy mladych talentovanych hracu v CR se zahranicfm (pozitivni a negativni trendy, totozne a rozdilne pfistupy). Klicova slova: akademie, fotbalova akademie, fotbalove kluby, talent.
Finanční analýza podniku Budějovický Budvar, n. p.
Tomek, Jakub ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení finančního zdraví podniku Budějovický Budvar, n. p., se zaměřením na stabilitu v čase. Jelikož se jedná o jeden z posledních národních podniků v České republice, není vyloučeno, že v brzké době dojde ke změně právní formy. Tato změna může vyvolávat potřebu externích uživatelů k co nejširší analýze finančního zdraví. Práce analyzuje finanční údaje pomocí následujících finančních metod: vertikální a horizontální analýza, bilanční pravidla, poměrové ukazatele, Du Pontův pyramidální rozklad, bankrotní a bonitní modely a metoda EVA. Součástí práce je i mezipodnikové srovnání s podnikem Pivovary Staropramen, a. s.

Viz též: podobná jména autorů
9 TOMEK, Jan
9 Tomek, Jan
4 Tomek, Jaroslav
7 Tomek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.