Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Píst zážehového motoru závodní verze Škoda 110
Gerák, Jakub ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá závadou na pístu Metalex pro motor závodní Škody 110. Cílem práce je zjistit důvody závady pístu, zkontrolovat nejvíce namáhané části pevnostním výpočtem a navrhnout případné konstrukční řešení tak, aby píst vydržel všechna namáhání po celou dobu požadované životnosti.
Statický návrh konstrukce z kombinace oceli a konstrukčního skla
Potůčková, Simona ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce a opláštění budovy provedené z kombinace oceli a konstrukčního skla obdélníkového půdorysu o rozměrech 7,5x10,5 m a celkové výšky objektu 24,5 m. Objekt je situován na okraji městské zástavby města Ostrava, městská část Ostrava Poruba. Objekt sestává ze sedmi nadzemních pater. Hlavní nosný systém tvoří ocelová konstrukce, která sestává ze šesti sloupů, na ně připojených průvlaků a příčných ztužidel, které zlepšují prostorovou tuhost konstrukce. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami a posouzen na MSÚ a MSP.
Dvourychlostní převodovka
Kratěna, Jan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Ždímal, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvorit ,,Technickou dokumentaci k dvoustupnové prevodovce“. Zadání obsahovalo strucný obsah požadované práce. Nejprve byl proveden výpocet prevodového pomeru, rozmery ozubení a modul. Následne byl proveden výpocet zatížení jednotlivých ozubených kol a jejich bezpecnost. Po výpoctu ozubení následoval výpocet hrídele, ložisek a pera. Technická dokumentace byla doplnena obrázky a tabulkami, které názorne popisují jednotlivá místa zatížení. K této dokumentaci byl vytvoren i 3D model dvoustupnové prevodovky vcetne podrobných výkresu jednotlivých hrídelí a ozubených kol.
Multifunkční sportovní hala
Škatula, Václav ; Pilgr,, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce multifunkční haly obdélníkového půdorysu. Objekt se nachází v městské zástavbě v Ostravě. Projekt je vypracován ve dvou variantách. První variantu tvoří deset příčných vazeb po pěti metrech. Druhou variantu tvoří šest příčných vazeb po devíti metrech. Práce je zaměřena na zatížení konstrukce ocelové haly, přičemž je kladen důraz na jednotlivé konstrukční prvky a montážní dílce. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Píst dvoudobého motocyklového motoru o výkonu 25 kW
Bečka, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pístu dvoudobého motocyklového motoru o výkonu 25 kW. Zaměřuje se zejména na návrh hlavních rozměrů pístu, rozměrů klikového mechanismu a pevnostní kontrolu nebezpečných průřezů. Navržený píst by měl být schopen pracovat za běžných podmínek provozu.
Analýza odvalování rolny na čepu turbodmýchadla
Pazour, Martin ; Žatko, Miroslav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popis pohybu roleru u VNT turbodmychadla. Diplomová práce je vytvořena ve spolupráci s vývojovým střediskem firmy Honeywell v Brně. Práce obsahuje rešerši zabývající se ovládáním turbodmychadel a možnosti řešení kontaktních úloh. V práci je dále rozebrána problematika statického a dynamického namáhání. Tato namáhání jsou podložena počítačovými výpočty v programu Ansys. V závěru jsou doporučeny jakých rozměru a součinitelů tření je nejvhodnější použít z hlediska minimálního opotřebení kontaktních součástí.
Hangár
Škatula, Václav ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce hangáru pro opravy a údržbu letadel obdélníkového půdorysu 60,0x120,0m s pojízdným podvěsným kladkostrojem o nosnosti 5,0t. Objekt se nachází v přilehlém areálu letiště v Ostravě Mošnově. Projekt je vypracován ve dvou variantách. První variantu tvoří jedenáct příčných vazeb po dvanácti metrech. Druhou variantu tvoří třináct příčných vazeb po desíti metrech. Práce je zaměřena na zatížení konstrukce ocelové haly, přičemž je kladen důraz na jednotlivé konstrukční prvky a montážní dílce. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Víceúčelová hospodářská budova
Janírek, Karel ; Bukovská, Pavla (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a posouzení dřevěné nosné konstrukce víceúčelové hospodářské budovy. Budova je určena pro chov a prezentaci zvířat, především koní. Objekt je situován mimo zástavbu v blízkosti obce Jeseník. Půdorysné rozměry haly jsou 25,0 x 44,0 m. Výška haly je 12,5 m. Jedná se o obloukovou konstrukci z lepeného lamelového dřeva. Hala je tvořena z 12 příčných vazeb – trojkloubových oblouků ve tvaru kružnice. Příčné vazby jsou od sebe vzdálené 4,0 m. Stabilita konstrukce je zajištěna 3 poli ztužidel. Půdorysné rozměry stáje jsou 7,0 x 64,0 m. Výška stáje je 4,515m. Konstrukce stáje je tvořena soustavou 17 rámů z lepeného lamelového dřeva, které jsou od sebe vzdálené 4,0 m. Stabilita konstrukce je zajištěna 2 poli ztužidel. Výpočty jsou zpracovány podle platných norem ČSN EN.
Nosná ocelová konstrukce tenisové haly
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce tenisové haly obdélníkového půdorysu o rozměrech 40x30,133 m. Objekt je situován mimo zástavbu v obci Lipno nad Vltavou. Halu tvoří 9 příčných vazeb v osové vzdálenosti 5,0 m. Hlavní nosný systém je tvořen pomocí obloukových příhradových vazníků, vaznicemi, příčnými ztužidly a podélnými ztužidly, která zajištují prostorovou tuhost konstrukce. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Zastřešená lávka pro pěší
Janírek, Karel ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení dřevěné nosné konstrukce zastřešené lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje řeku Bělou ve městě Jeseník. Jsou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta je zpracována podrobně. Jedná se o lávku s rozpětím 32 m a šířkou 4 m. Nosná konstrukce je tvořena dvěma dvojkloubovými oblouky z lepeného lamelového dřeva s dolní mostovkou a ocelovými závěsy. Mostovku tvoří dva hlavní nosníky, příčníky a podélníky. Zastřešení tvoří oblouky, střešní nosníky, ocelové sloupy a příčníky. Stabilita konstrukce je zajištěna vodorovnými podélnými ztužidly v rovině mostovky a v rovině zastřešení. Výpočty jsou zpracovány podle platných norem ČSN EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.