Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.
Muzeum vojenské techniky
Dvouletý, Martin ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce budoucího muzea vojenské techniky. Konstrukce je určena pro muzejní výstavu středně těžké a těžké techniky s průchozím prostorem pro návštěvníky muzea. Jedná se o rámovou konstrukci tvořenou podpůrnými sloupy ve vzdálenosti 10 m a vazníkem s náběhy připojeným k těmto sloupům. Konstrukce je koncipována tak, aby vznikla pultová střecha spojením sloupu vysokého 5,36 m a sloupu vysokého 6,4 m vazníkem. V podélném směru jsou od sebe rámy vzdáleny po 6 m. Konstrukce je specifická svým půdorysným schématem, díky zalomení na konci první lodě haly pod 45° vzniká kratší meziprostor, na jehož konci je další zalomení konstrukce, taktéž pod úhlem 45° a napojení na druhou loď. Jedna z lodí probíhá podélně a druhá příčně, díky zalomení mezi těmito loděmi. Dalším specifikem jsou vratové konstrukce umístěné na straně vyšších sloupů, určené pro vjezd a výjezd vojenské techniky na svá místa v expozičním plánu muzea. Konstrukce je navržena dle normativních požadavků ČSN EN na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Jako hlavní materiál nosných prvků konstrukce byla použita ocel S355.
Ocelová konstrukce průmyslové budovy
Kopecký, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Výrobní hala se skladovacím přístavkem. Délka haly je 72m a šířka 30m. Hlavní loď má rozpětí 24m a přístavek má rozpětí 6m. Vzdálenost mezi příčnými vazbami je 6m. Výška hlavní haly je 10,7m a výška přístavku je 13,0m. Střecha je plochá se spádem 3,5% hlavní haly a 8,75% přístavku. Konstrukční systém haly je prostorová prutová konstrukce. Příčná vazba je navržena jako ocelový rám s plnostěnným vazníkem. Ve střešní konstrukci jsou navrženy vaznice. Stabilita konstrukce je zabezpečena příčnými a podélnými ztužidly. Hala je kloubově uložena na základových patkách. Hala je opláštěna stěnovými a střešními PUR panely. Hlavní loď haly je vybavena mostovým jeřábem o nosnosti 8t.
Automatizace měření odchylek a stability generátorů
Čermák, Jan ; Nováková Zachovalová, Věra (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma ,,Automatizace měření odchylek a stability generátorů‘‘ obsahuje popis metody měření rozdílu časových stupnic. Pomocí této metody se provádí výpočet parametrů oscilátoru, který je v této práci také popsán. Parametry oscilátoru se rozumí náběh a stabilita. Popsán je i postup při výpočtu nejistot a jejich prezentace ve výsledném kalibračním listu. Dále je v práci popsáno praktické měření s touto metodou v Českém metrologickém institutu v Brně. Měření parametrů oscilátorů pomocí metody měření rozdílu časových stupnic se provádělo automatizovaně pomocí výpočetní techniky. Tato práce se zabývá i tvorbou a vývojem nového software a tím i automatizací celé úlohy.
Tvarová optimalizace typického rámu nosné konstrukce ocelové haly
Kuzbová, Šárka ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Hokeš, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvarovou optimalizací typického rámu nosné konstrukce ocelové haly. Výpočet je proveden pro dva typy parametrických modelů vytvořených jak s pomocí 1D, tak 2D konečných prvků v programu RFEM 6. Cílem optimalizačního procesu je dosažení takového stavu, kdy má konstrukce nejnižší hmotnost a zároveň vyhovuje na mezní hodnotu napětí. První model, který je vytvořen s pomocí 1D konečných prvků, je zaměřen na optimalizaci počáteční a konečné výšky průřezu prutů s náběhy. Následující model, který je vytvořen s pomocí 2D konečných prvků, je zaměřen na optimalizaci otvorů prolamovaného nosníku. Diplomová práce taktéž zahrnuje analytické ověření modelu pomocí deformační metody.
Most přes řeku Berounku
Gratza, Jonáš ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu v obci Roztoky, přemosťující řeku Berounku. Byly navrženy 3 možné varianty. Jedna z těchto variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl komorový průřez s podélným náběhem, který je budován pomocí letmé betonáže. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Konstrukce byla posuzována podle EC.
Most přes řeku Berounku
Gratza, Jonáš ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu v obci Roztoky, přemosťující řeku Berounku. Byly navrženy 3 možné varianty. Jedna z těchto variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl komorový průřez s podélným náběhem, který je budován pomocí letmé betonáže. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Konstrukce byla posuzována podle EC.
Muzeum vojenské techniky
Dvouletý, Martin ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce budoucího muzea vojenské techniky. Konstrukce je určena pro muzejní výstavu středně těžké a těžké techniky s průchozím prostorem pro návštěvníky muzea. Jedná se o rámovou konstrukci tvořenou podpůrnými sloupy ve vzdálenosti 10 m a vazníkem s náběhy připojeným k těmto sloupům. Konstrukce je koncipována tak, aby vznikla pultová střecha spojením sloupu vysokého 5,36 m a sloupu vysokého 6,4 m vazníkem. V podélném směru jsou od sebe rámy vzdáleny po 6 m. Konstrukce je specifická svým půdorysným schématem, díky zalomení na konci první lodě haly pod 45° vzniká kratší meziprostor, na jehož konci je další zalomení konstrukce, taktéž pod úhlem 45° a napojení na druhou loď. Jedna z lodí probíhá podélně a druhá příčně, díky zalomení mezi těmito loděmi. Dalším specifikem jsou vratové konstrukce umístěné na straně vyšších sloupů, určené pro vjezd a výjezd vojenské techniky na svá místa v expozičním plánu muzea. Konstrukce je navržena dle normativních požadavků ČSN EN na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Jako hlavní materiál nosných prvků konstrukce byla použita ocel S355.
Ocelová konstrukce průmyslové budovy
Kopecký, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Výrobní hala se skladovacím přístavkem. Délka haly je 72m a šířka 30m. Hlavní loď má rozpětí 24m a přístavek má rozpětí 6m. Vzdálenost mezi příčnými vazbami je 6m. Výška hlavní haly je 10,7m a výška přístavku je 13,0m. Střecha je plochá se spádem 3,5% hlavní haly a 8,75% přístavku. Konstrukční systém haly je prostorová prutová konstrukce. Příčná vazba je navržena jako ocelový rám s plnostěnným vazníkem. Ve střešní konstrukci jsou navrženy vaznice. Stabilita konstrukce je zabezpečena příčnými a podélnými ztužidly. Hala je kloubově uložena na základových patkách. Hala je opláštěna stěnovými a střešními PUR panely. Hlavní loď haly je vybavena mostovým jeřábem o nosnosti 8t.
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.