Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 144 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivační program pro obchodní zástupce firmy Nu Skin
Sedláčková, Michaela
Tato bakalářská práce analyzuje motivační program společnosti Nu Skin, který slouží ke zvýšení motivace obchodních zástupců společnosti. Cílem práce je návrh doporučení na zlepšení motivačního programu pro obchodní zástupce společnosti Nu Skin. Analýza je provedena pomocí dotazníkového šetření a následně statistického vyhodnocení.
Motivační akciové plány jako forma zaměstnaneckých benefitů
Fišer, Vojtěch
Tato práce se zabývá motivačními akciovými plány v České republice. Hlavním tématem je určení vzniku daňové povinnosti v souladu s právní úpravou České republiky a následné srovnání, jak je tato problematika řešena v jiných zemích. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány různé druhy motivačních pobídek pro zaměstnance. Praktická část navazuje na teoretickou a na modelových situacích poukazuje na zkoumanou problematiku.
Motivace zaměstnanců v organizaci
Batistová, Lucie ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy zjistit motivaci zaměstnanců v organizaci. Analýza je rozdělena do dvou částí. V první části se zaměřuje na motivační program podniku, který je analyzován na základě interních rozhovorů a poskytnutých dat od personálního oddělení. V druhé části zjišťuje motivaci zaměstnanců na základě dotazníkového šetření, jehož výsledkem je zjištění vnímání preferencí zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou zjištěny silné a slabé stránky podniku a popsány návrhy doporučení, které odstraní slabé stránky a udrží či posílí některé silné stránky podniku.
Zhodnocení finanční náročnosti motivačního programu ve vybraném podniku
VLASÁKOVÁ, Václava
Cílem práce bylo zhodnotit finanční náročnost stávajícího motivačního programu ve vybraném malém podniku, provést jeho analýzu, komparaci a popis vývoje ve firmě poskytovaných benefitů z hlediska nákladovosti v průběhu času. Dále najít a identifikovat souvislosti a vazby mezi zaměstnaneckými benefity a firemními ekonomickými 1a popsat jejich případné vzájemné působení. Bylo zjištěno, že stávající motivační program je pro firmu finančně náročný vzhledem ke zhoršujícím se hospodářským výsledkům v posledních letech a bude-li tento trend hospodaření pokračovat, bylo doporučeno poskytování benefitů omezit i přes jejich nesporný stabilizační efekt. Podařilo se prokázat, že firma se orientuje na benefity daňově a pojistně zvýhodněné, což může sice na jedné straně přinést úsporu mzdových nákladů, na druhé straně však růst dodatečných nákladů vyplývajících z nepřehledného daňového systému. Ukázalo se, že benefity, stejně jako mzdy, se pomalu přizpůsobují ekonomické realitě, a také to, že se jejich struktura měnila v závislosti na výsledcích hospodaření společnosti od benefitů orientovaných na spotřebu v letech hospodářsky úspěšných, k odpovědnějším benefitům dlouhodobého charakteru v letech hospodářského poklesu.
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem mé bakalářské práce s názvem "Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě" je zjistit současný stav v oblasti motivace a hodnocení zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření a navrhnout řešení ke zlepšení stavu.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem motivace, nežádoucí motivace, radami jak udržet motivaci zaměstnanců, teoriemi motivace zaměřené na obsah a na proces, metodami hodnocení zaměstnanců a dalšími důležitými pojmy k danému tématu. V druhé části bakalářské práce je stručně popsána charakteristika společnosti a její historie, motivační program a systém hodnocení. Dále pak následuje vyhodnocení dotazníkového šetření s konkrétními připomínkami.
Motivační program vybrané vzdělávací instituce
Madarová, Kateřina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat pracovní motivaci a spokojenost zaměstnanců vybrané společnosti, přičemž vychází z předpokladu, že tyto jsou na spíše nízké úrovni. Na základě zjištěných informací následně navrhne vhodný motivační program pro zaměstnance jazykové školy. V práci je vzhledem k nízkému počtu respondentů využito několik metod výzkumu, mezi něž patří osobní a písemné dotazování zaměstnanců, interview s bývalými zaměstnanci, Balesova interakční analýza a srovnání s jinou institucí obdobného charakteru. Na základě provedeného výzkumu byla potvrzena hypotéza o nespokojenosti zaměstnanců na pracovišti. Vzhledem ke struktuře výpovědí se výzkum i závěry opírají o Herzbergovu teorii pracovní motivace a navržený program zahrnuje jak prvky hygienické, tak i prvky motivační.
Analýza stimulace a motivace pracovníků
Svobodová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat motivační program společnosti ROSS Holding a.s. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části přibližuje pojmy motivace a stimulace, představuje základní motivační teorie a nastiňuje použití stimulace v praxi. Praktická část se věnuje představení zkoumané společnosti, jejího stávajícího motivačního programu, analýze spokojenosti zaměstnanců s tímto programem a vývoji zjištěných preferencí v dvouletém časovém horizontu.
Analýza motivačního systému vybranné firmy
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat dle daných hledisek motivační program vybrané firmy. Nejprve se zaměřuje na pojednání o motivaci, motivační teorie, motivační program a všeobecně na teoretická východiska. Na základě teoretických východisek je provedena analýza současných motivačních prostředků ve společnosti, na kterou navazuje a jíž prohlubuje dotazníkové šetření. Výsledky šetření jsou zdrojem pro návrhy doporučení a závěr práce.
Motivace a motivační program ve společnosti The LEGO Group
Kankrlíková, Kristýna ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce se zabývá motivací a motivačním programem. Cílem práce je analyzovat způsob motivace pracovníků a realizaci motivačního programu, identifikovat přednosti a nedostatky a navrhnout lepší řešení současného stavu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy. V praktické části je analyzován způsob motivace pracovníků a realizace motivačního programu ve společnosti The LEGO Group. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury, praktická část je zpracována na základě rozhovoru s personálním manažerem společnosti The LEGO Group a interních dokumentů společnosti The LEGO Group.
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Machová, Lenka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Holba, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem motivačních programů na prodeje ve specifickém segmentu Business to Business. Postupně analyzuje tři motivační programy na podporu prodeje fíremního segmentu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. za období jednoho a půl roku. Diplomová práce vyhodnocuje a srovnává základní parametry motivačních programů, zpětnou vazbu obchodních zástupců a vedoucích obchodních týmů a analyzuje vlivy jednotlivých motivačních programů na prodejní ukazatele a aktivitu obchodních zástupců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 144 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.