Název: Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Překlad názvu: Motivational program as a tool to strengthen sales in B2B segment
Autoři: Machová, Lenka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Holba, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Motivace; Motivační program; Odměňování; Segmentace; Stimulace; Motivation; Motivational program; Remuneration; Segmentation; Stimulation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24918

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76138


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet