Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
Tvorba automatizovaných šablon v marketingové komunikaci s využitím After Effects
Szelesová, Anita ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá funkcí motion graphics v marketingové komunikaci firem. Popisuje principy softwaru After Effects jako nástroje pro tvorbu motion graphics. Praktická část se věnuje analýze možností automatizace tvorby v programu After Effects. Porovnává postupy tvorby animací s různou mírou automatizace. Popisuje tvorbu automatizované šablony pro generování sady propagačních videí. V závěru prezentuje výsledky srovnání různých postupů tvorby sady propagačních videí podle míry automatizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.