Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Tichavská, Andrea ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní práce je návrh lávky pro pěší podporované kabely. Konstrukci lávky tvoří betonová mostovka podporovaná externími kabely. Přenos předpětí je realizován pomocí ocelových konstrukčních prvků. Hlavním cílem projektu je navržení předpjaté betonové nosné konstrukce. Fáze výstavby nebudou řešeny.
Lávka pro pěší
Rusňák, Marek ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a posouzení ocelové lávky pro pěší přes řeku Dřevnici ve Zlíně. Jako základní materiál byla zvolena ocel S355 a pro vybrané prvky ocel S235. V úvodní části práce jsou řešeny dvě konstrukční varianty. Tyto varianty jsou poté porovnány a dále je řešena pouze vybraná výhodnější varianta. Vybranou variantou je příhradová konstrukce lávky s dolní mostovkou a zakřivenými horními pásy. Mostovka je tvořena příčníky a mostovkovým plechem s podélnými výztuhami. Rozpětí konstrukce je 35.0 m, šířka lávky je 3.9 m a její výška uprostřed rozpětí činí je 4.2 m.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Vyhodnocení hydrodynamického zatížení přelévané mostovky
Řezník, Jindřich ; Dráb, Aleš (oponent) ; Špano, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vyhodnocení hydrodynamického zatížení na fyzikálním modelu mostovky, především stanovení vztahu mezi mediánem a krajními kvantily jednotlivých složek hydrodynamického zatížení a posouzení vlivu tvaru mostovky na velikost tohoto zatížení. Zjištěné vztahy mohou být použity k určení návrhových hodnot zatížení od proudící vody, například při návrhu uložení mostovky na podpěrách.
Visutá lávka pro pěší
Černý, Jan ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh visuté lávky. Lávku tvoří visutá konstrukce předpjatého pásu o jednom poli. Mostovka je na okrajích prostě podepřena a je vedena v parabolickém oblouku. Visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Model podélného směru byl zpracován v programu ANSYS, nelineárním řešením. Model příčného směru v programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.
Experimentální stanovení hydrodynamického zatížení modelu přelévané mostovky
Naiser, Dominik ; Hrdlička, Libor (oponent) ; Zubík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá experimentálním stanovením hydrodynamického zatížení na přelévaném modelu mostovky. V první části práce autor popisuje rozbor problému spolu se základními fyzikální zákonitosti a principy, které jsou použité, nebo předpokládány v samotném měření. V druhé části autor popisuje měření v laboratoři stavební fakulty VUT a jeho postupné zpracování. V závěru práce jsou popsány výsledky měření, jejich srovnání s numerickým modelováním, ostatními autory a jejich možné použití v praxi.
Vyhodnocení hydrodynamického zatížení přelévané mostovky
Řezník, Jindřich ; Dráb, Aleš (oponent) ; Špano, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vyhodnocení hydrodynamického zatížení na fyzikálním modelu mostovky, především stanovení vztahu mezi mediánem a krajními kvantily jednotlivých složek hydrodynamického zatížení a posouzení vlivu tvaru mostovky na velikost tohoto zatížení. Zjištěné vztahy mohou být použity k určení návrhových hodnot zatížení od proudící vody, například při návrhu uložení mostovky na podpěrách.
Lávka pro pěší
Rusňák, Marek ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a posouzení ocelové lávky pro pěší přes řeku Dřevnici ve Zlíně. Jako základní materiál byla zvolena ocel S355 a pro vybrané prvky ocel S235. V úvodní části práce jsou řešeny dvě konstrukční varianty. Tyto varianty jsou poté porovnány a dále je řešena pouze vybraná výhodnější varianta. Vybranou variantou je příhradová konstrukce lávky s dolní mostovkou a zakřivenými horními pásy. Mostovka je tvořena příčníky a mostovkovým plechem s podélnými výztuhami. Rozpětí konstrukce je 35.0 m, šířka lávky je 3.9 m a její výška uprostřed rozpětí činí je 4.2 m.
Dálniční estakáda přes široké údolí
Bobek, Lukáš ; Daněk, Ing Stanislav (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je návrh a posúdenie diaľničného mosta. Konštrukcia slúži na prevedenie úseku diaľnice D1 cez široké údolie nachádzajúce sa medzi slovenskými obcami Doľany a Klčov. Boli navrhnuté tri varianty riešení – komorový most s veľmi vyloženými konzolami, dvojica trámových mostov a dvojica komorových mostov. Jednotlivé návrhy boli navzájom porovnané a za najhodnejšiu variantu je vybratý jednokomorový predpätý most s veľmi vyloženými konzolami, ktoré sú po celej dĺžke mosta podopierané prefabrikovanými železobetónovými vzperami. Vybraný návrh bol následne podrobne rozpracovaný, nosná konštrukcia je analyzovaná pomocou programu Scia Engineer 16. Pri výpočte vnútorných síl je zohľadnený vplyv spôsobu výstavby, ako aj časovo závislá analýza TDA. Pri návrhu nosnej konštrukcie je uvažované s pôsobením stáleho zaťaženia, tiež zaťaženia od dopravy a teploty. Následne bol prevedený návrh prepínacej výstuže. Konštrukcia je posúdená z hľadiska medzných stavov použiteľnosti a únosnosti podľa platných noriem. Mostovka je vybudovaná vysúvaním. Metóda spočíva vo výrobe segmentov vo forme situovanej za oporou. Každý segment je kontaktne betónovaný voči predchádzajúcemu, po zatvrdnutí betónu je predpínacími káblami pripnutý k zvyšku konštrukcie zhotovenej v predošlých fázach výstavby. Následne je mostovka vysunutá na vzdialenosť rovnajúcu sa dĺžke segmentu. Postup sa opakuje do doby, než je vysunutá celá dĺžka mostovky. Tento spôsob výstavby je veľmi rýchly a efektívny, počas stavby nedochádza poškodzovaniu krajiny v údolí.
Lávka pro pěší v Kyjově
Maleňák, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové, nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje železniční trať v Kyjově. Budou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta bude podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 35 m a šířkou 3 m. Nosnou konstrukci tvoří dva obloukové, hlavní nosníky, které jsou spojené s mostovkou pomocí závěsů. Stabilita konstrukce je zajištěna podélným ztužením pod mostovkou a mezi oblouky. Posudky konstrukce byly prováděny dle platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.