Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.
Automorfing dvou obrázků
Čermák, Pavel ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou automorfingu mezi zdrojovým a cílovým obrazem. Práce popisuje již existující metody a algoritmy pro tvorbu morfingu. Dále se práce zaměřuje na popis návrhu a realizaci metody pro tvorbu automorfingu. K tomuto účelu je zapotřebí detekovat významné body v obraze, tyto body korespondovat a podle těchto korespondencí vytvořit vlastní morfing.
Warping a morfing obrazu
Kuběna, Petr ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Warping a morfing jsou počítačové efekty s použitím hlavně v zábavním průmyslu. Práce obsahuje postupy a techniky nutné k jejich vytvoření. Zaměřuje se na operace s dvourozměrným navzorkovaným obrazem. Nedílnou součástí je demonstrační program, který umožňuje uživatelsky tyto efekty vytvářet.
Zhodnocení metod morphingu otisků prstů oproti reálnému systému
Kolínek, Daniel ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metod morphingu otisků prstů, následná implementace navržených metod a otestování jejich účinnosti prolomení do reálných systémů verifikace od dvou významných společnostmi v biometrii Innovatrics a Neurotechnology. Při návrhu metod jsem převážně čerpal z článku On the Feasibility of Creating Double-Identity Fingerprints, kde byla upravena část přípravy otisků na vstupu a byla přidána úprava výstupu tak, aby byl schopný pracovat se snímky otisků prstů, které jsou pořízeny za rozdílných podmínek. Otisky vytvořené morfingem byly ve 41.72 % rozpoznány jako pravé při porovnání oproti výchozímu prahu. Přínosem této práce tedy bylo vytvoření aplikace pro generování otisků prstů pomocí morfingu a poukázání na fakt, že tato metoda je hrozbou pro stávající systémy používané pro rozpoznání osob pomocí otisků prstů.
Aerodynamic analysis of morphing geometry application to sailplane winglet design
Malinowski, Matěj ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with aerodynamic analysis and optimisation of sailplane winglet. Winglet is considered with ability of in-flight shape changing and optimisation process is focused to revealing of optimal shapes for different flight regimes. First part of thesis describes current efforts in the field of design and development of winglets with variable geometry. Second part is focused on the description of winglet function, followed by third part which describing optimisation methods, which may be used for the winglet optimisation. Description of the aircraft fitted with winglet chosen for the optimisation process is next part of thesis followed by airworthiness requirements for the category of chosen aircraft. Model of typical flight of this aircraft is next part. Rest of the thesis is organized according to the process of searching optimum winglet shapes. Wing and winglet parametric CAD model description is followed by CFD model creation process and CFD simulation pre-processing description. Optimisation process details are revealed in the penultimate chapter. The final part of the thesis contains evaluation of the optimisation process results.
Prostor jako paradigma výuky
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Současná Fakulta architektury již kapacitně nevyhovuje nárokům na výuku, a tak se budeme stěhovat. Ani nabídnutá alternativní budova však nestačí. Bude se tedy rozšiřovat, bude doplněna, bude se stavět a tedy i navrhovat. Jak ale bude vypadat Fakulta architektury? A co to bude znamenat?
Odvolatelný otisk prstu vzniklý procesem morfingu
Tilgner, Jan ; Semerád, Lukáš (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením aplikace, která bude schopná vygenerovat morfovaný otisk prstu zkombinováním vstupního otisku s vhodným syntetickým otiskem prstu z databáze tak, aby výsledný morf odpovídal odvolatelné biometrii. Problematika morfování otisku prstu je zatím málo probádanou oblastí a z hlediska odvolatelné biometrie jde o unikátní práci. Popsaná funkcionalita bude přidána do již existující aplikace na vytvoření morfo- vaného otisku prstu. V této práci byly postupně popsány teoretické znalosti, které jsou k realizaci této aplikace nutné, byl navržen algoritmus pro generování odvolatelných morfů založený na rozdělení původního otisku na segmenty a následném vytvoření morfů z těchto segmentů. Následně byl tento algoritmus implementován a otestován pomocí nástroje Ve- riFinger. Nejlepších výsledků dosáhl algoritmus pro rozdělení otisku na 6 a 10 segmentů. Pro 6 segmentů dosahoval algoritmus průměrného skóre podobnosti s původním otiskem 52,1, kde vždy přibližně 60% vygenerovaných morfů bylo vhodných pro porovnání. Pro 10 segmentů to bylo 54,64 s podobným podílem vhodných morfů. Při porovnání morfů mezi sebou dosáhl algoritmus se 6 segmenty skóre 10,5 a s 10 segmenty 16,28. Podíl pozitivních porovnání byl u 6 segmentů pod 10% a u 10 segmentů se pohyboval kolem 10 až 15 procent.
Zhodnocení metod morphingu otisků prstů oproti reálnému systému
Kolínek, Daniel ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metod morphingu otisků prstů, následná implementace navržených metod a otestování jejich účinnosti prolomení do reálných systémů verifikace od dvou významných společnostmi v biometrii Innovatrics a Neurotechnology. Při návrhu metod jsem převážně čerpal z článku On the Feasibility of Creating Double-Identity Fingerprints, kde byla upravena část přípravy otisků na vstupu a byla přidána úprava výstupu tak, aby byl schopný pracovat se snímky otisků prstů, které jsou pořízeny za rozdílných podmínek. Otisky vytvořené morfingem byly ve 41.72 % rozpoznány jako pravé při porovnání oproti výchozímu prahu. Přínosem této práce tedy bylo vytvoření aplikace pro generování otisků prstů pomocí morfingu a poukázání na fakt, že tato metoda je hrozbou pro stávající systémy používané pro rozpoznání osob pomocí otisků prstů.
Prostor jako paradigma výuky
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Současná Fakulta architektury již kapacitně nevyhovuje nárokům na výuku, a tak se budeme stěhovat. Ani nabídnutá alternativní budova však nestačí. Bude se tedy rozšiřovat, bude doplněna, bude se stavět a tedy i navrhovat. Jak ale bude vypadat Fakulta architektury? A co to bude znamenat?
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.