Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Je jediným výsledkem unijní cenové regulace mobilních operátorů zlevnění cen roamingu?
Kohoutová, Iveta ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Thorovský, Jan (oponent)
Cílem mé práce je zhodnotit vliv cenové regulace roamingu na trhu mobilních operátorů a určit, zda je jediným výsledkem unijní cenové regulace mobilních operátorů zlevnění cen roamingu. Cenová regulace roamingu zejména způsobila, že za používání mobilních telefonů se v rámci Evropské unie snížily ceny zpráv, volání (příchozích a odchozích hovorů) a datových služeb. Ceny roamingu se dříve pohybovaly velmi vysoko, díky regulaci došlo k výraznému snížení cen od roku 2007, kdy byla zavedena roamingová legislativa EU. Podle zjištěných údajů jsem došla k závěru, že na trhu mobilních operátorů cenovou regulací roamingu byly ovlivněny i jiné oblasti (hlavně ceny zpráv zasílané na zahraniční telefonní čísla). Dále také cenová regulace roamingu mohla ovlivnit zpoždění snižování vnitrostátních cen a rozvoj služeb.
Customer Intimacy in Mobile Retail
Míček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků zákazníka na základě důvěrné znalosti jeho potřeb. Cílem práce je zhodnotit potenciál telekomunikačního sektoru pro aplikaci přístupů "customer initmacy" a představit konceptuální model řízení životního cyklu zákazníka jako první krok k zákaznicky orientovanému obchodnímu modelu. Práce stanovuje jako hlavní hypotézu předpoklad, že integrace staretegie "customer intimacy" a odvozených přístupů k marketingovému řízení umožní mobilnímu operátorovi také kontrolovat celkovou zákaznickou zkušenost na úrovni všech interakcí se společností. Tím si operátor zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Odvozená hypotéza je stanovena na předpokladu, že model řízení životního cyklu zákazníka nabízí operátorovi vysoce efektivní metody k zvýšení hodnoty zákazníka pro společnost a tím pozitivně ovlivňuje firemní ziskovost. Teoretická část představuje pojem "hodnota pro zákazníka", jeho charakteristiky a strukturu. Práce zachycuje nové zpŕedpoklady konkerenčcího boje a popisuje pravidla vedoucí k poskytovaní vynikající úrovně hodnoty pro zákazníka. Dále teoretická část odvozuje základní druhy podnikatelských strategických přístupů, založených na poskytovaní vynikajćih řešení v určité dimenzi hodnot. Druhá část práce prezentuje cíle a základní principy strategis "customer intimacy" a poukazuje na rozdílné přístupy k tomuto tématu v praxi. Autor popisuje vývoj v oblasti zákaznických potřeb a na příkladu telekomunikačních služeb uvádí předpokaldy zákaznické spokojenosti. Další část práce popisuje koncept zákaznického cyklu, který je dále rozpracován na příkladu mobilního operátora v praktické části. Autor dále poukazuje na důležitost identity mobilních operátorů jako poskytovatelů služeb pro aplikaci principů "customer intimacy". Autor dále poskytuje analýzu vývoje sektoru telekomunikačích služeb v Evropě. V praktické části práce dále rozpracovává téma řízení životního cyklu zákazníka a představuje jeho konceptuální model na příkladu mobilního operátora. Autor se také zabývá tématem meření, hodnocení a praktické využitelnosti ukazatelů hodnoty zákazníka pro společnost s důrazem and indikátor životní hodnoty zákazníka. Poslední kapitola poskytuje praktická doporučení pro mobilní operátory. Autor využil následující metody průzkumu: studium odborné literatury, diskuze s experty telekomunikačních společností, sběr a analýza odvětvových studií a výzkumů poradenských společností a studium interních dokumentů vedoucí společnosti v oboru telekomunikací.
Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu
PROKOPOVÁ, Kateřina
Ve své diplomové práci jsem se zabývala využitím klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu, přičemž jsem se zaměřila na oblast poskytování mobilních služeb. Cílem mé práce bylo pomocí progresivní metodologie CART (klasifikační a regresní stromy) identifikovat důležité faktory ovlivňující chování zákazníka. Na základě dotazníkového šetření jsem dospěla k závěrům, že zákazníci jsou při výběru mobilního operátora ovlivněni jejich čistým měsíčním příjmem, věkem, povoláním, službami, které nejvíce využívají a tím, zda využívají mobilního operátora pro osobní či firemní účely.
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR - případová studie O2 Téléfonica
Havlíčková, Klára ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Hirsch, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je vývoj a výhled mobilního připojení v rámci České republiky. Tato práce se zaměřuje na současný a také na budoucí vývoj mobilního připojení k internetu. Cílem práce je zmapovat a charakterizovat různé způsoby mobilního připojení internetu v ČR a to hlavně u společnosti "Telefónica O2 Czech Republic, a.s. ale i u ostatních mobilních operátorů. Specifikovat jejich technologie a popsat možnosti jaké nabízejí. Předložit přehled, porovnat a zhodnotit současné technologie poskytovatelů mobilního připojení internetu v ČR. Práce je rozdělena do několika částí. První teoretická část je zaměřena na popis jednotlivých technologií (GSM, GPRS, EDGE, UMTS a HSDPA), které jsou v České republice operátory nabízeny. Největší důraz je kladen na popis technologií UMTS a HSDPA. Druhá část je historická, popisuje historii mobilních sítí v ČR, historii mobilní komunikace v datech a také vývoj mobilního připojení v ČR. Třetí spíše praktická část je zaměřena na případovou studii společnosti "Telefónica O2 Czech Republic, a.s.", kde jsou rozebrána technologie mobilního přenosu dat dříve a poté v současnosti. Dále k tomu patří důležitá část a to srovnání technologií všech operátorů, kde jsou podrobně popsány technologie, které operátoři využívají. Další část je věnována možnosti upgrade síťové části do budoucna, kde je popsána technologie LTE-3GPP, její budoucnost a také výhody a nevýhody a také rozšiřování EDGE v rámci O2. V předposlední části je specifikováno testování dodavatelů, konkrétně O2 chystá test sítí LTE a také je zmíněno něco o standardech a povolování v rámci EU. Nakonec budoucnost a výhody O2, kde je popsáno, jak se rozšiřuje pokrytí UMTS a jaké jsou výhody O2 pro rezidentní a firemní zákazníky. Celkový přínos bakalářské práce vidím v přiblížení služby mobilního internetu a zorientování se na trhu v ČR.
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Kubátová, Zuzana ; Petrášek, František (vedoucí práce) ; Munzi, Tomáš (oponent)
Téma této diplomové práce je zaměřeno na oblast telekomunikací, především na trh mobilních operátorů v České republice. Vývoj trhu mobilních operátorů v ČR po vstupu do Evropské Unie podléhá v oblasti rozhodování telekomunikační politice EU. Jako v ostatních politikách je zde vyzdvihována snaha o jednotnou politiku a jednotnou správu. Cílem této práce je na základě analýzy trhu mobilních operátorů v České republice poukázat a vyhodnotit efekty, které jsou způsobovány regulací či deregulací tohoto sektoru služeb. Analýza zahrne studium a vyhodnocení údajů, získaných z dostupné literatury, o vývoji trhu mobilních operátorů a to od počátku poskytování mobilních služeb v ČR. Pro vyhodnocení budou použity poznatky o chování účastníků trhu služeb s důrazem na deregulační procesy v oblasti telekomunikačních služeb.
Vnímání telekomunikačních společností v ČR ze strany klientů
Sámek, Michal ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Králová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje vnější komunikaci tří hlavních operátorů zastoupených na českém trhu. Pomocí dotazovacích metod je zkoumáno vnímání komunikace operátorů, jejich pověsti a image u cílové skupiny respondentů.
analýza trhu mobilních operátorů
Beránek, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
Combination of simulation methods and methods of multicriterial decision while purchasing mobile tariffs by companies.
Millová, Terézia ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Digoň, Daniel (oponent)
Z dôvodu nasýtenia trhu súkromných zákazníkov, hľadajú mobilní operátori nové príležitosti. Sľubným segmentom sa v súčastnosti ukazujú firemní zákazníci a konkurencia na trhu firiem významne rastie. Rast konkurencie a rozširovanie ponuky pre firemných zákazníkov núti firmy čo najviac porozumieť rozhodovaciemu procesu o výbere mobilnej tarify pre svojich zamestnancov. Je to nie lan časovo ale aj finančne náročné pre manažement hoci aj malej firmy. Tento rozhodovací proces, ktorým firmy prechádzajú je hlavnou témou tejto diplomovej práce. Cieľom diplomovej práce nie je vybrať pre firmy konkrétne tarify zo súčasnej ponuky operátorov, ale oboznámiť ich s možnosťami, ktoré ponúkajú matematické metódy v oblasti rozhodovania. Diplomová práca navrhuje firmám niekoľko vhodných prístupov k voľbe taríf, ktoré navzájom porovnáva a kombinuje tak, aby vedenia firiem boli schopné urobiť to správne rozhodnutie vzhľadom na svoje špecifické požiadavky.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kadlečková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.