|
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
|
| |
|
Návrh datového skladu
Szkuta, David ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomova prace se zabyva navrhem datoveho skladu pro ukladani udalosti z mobilni aplikace. Cilem bylo navrzeni datoveho skaldu, jenz poslouzi jako alternativa k soucasne pouzivanemu systemu. V praci jsou vysvetleny pojmy, jez se v ramci cele prace vyskytuji, ty jsou zamereny predevsim na problematiku datovych skladu. Dale je provedena analyza pro posouzeni soucasne pouzivaneho systemu a take dostupnych reseni v oblasti datovych skladu a ETL sluzeb. V zavislosti na vysledcich analyzy je vybrano vhodne reseni, ktere je naimplementovano a odzkouseno.
|
|
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.
|
| |
|
Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (Android)
Kalous, Filip ; Behúň, Kamil (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace. Jejím účelem bude pomoci vyhledat partnery k cvičení nehledě na sportovní aktivitu, i když je cílena hlavně na posilování ve fitness centrech. V práci je rozebrána tvorba samotné aplikace pro operační systém Android a implementace serverové části tvořená pomocí frameworku Ruby on Rails. V praxi by aplikace měla umožnit uživatelům kdykoliv a kdekoliv najít vhodného partnera k cvičení.
|
| |
| |
|
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.
|
|
Kompaktní Bluetooth multimetr
Kolář, Ondřej ; Kufa, Jan (oponent) ; Rozum, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Kompaktní Bluetooth multimetr rozebírá v první části technologii Bluetooth Low Energy. Popsány jsou jednotlivé vrstvy a protokoly jejího komunikačního řetězce. Dále jsou popsány některé obvody a metody využívané při měření elektrických veličin. V druhé části popisuje práce postup návrhu a realizace kompaktního multimetru komunikujícího pomocí Bluetooth Low Energy s aplikací v mobilním telefonu.
|