Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Public procurement of mobile network operators services
Polák, Zdeněk ; Skuhrovec, Jiří (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá veřejnými zakázkami na služby mobilních operátorů a analýzou institucionálních a procedurálních znaků, které umožňují veřejným zadavatelům dosahovat nižší ceny, než dosahují běžní spotřebitelé. Aplikovaný model vysvětluje variabilitu v konečné ceně spotřebního koše s vysokou spotřebou mobilních služeb. Variabilita je vysvětlována jako funkce odhadované ceny spotřebního koše, roku veřejné zakázky, délky smlouvy, dodavatele, struktury řízení veřejného zadavatele, počtu účastníků a použití elektronické aukce. Výsledky naznačují, že při použití elektronické aukce klesá konečná cena mobilních služeb o 8.6 %, T-Mobile je dražší než O2 a Vodafone v průměru o 8 % a každý další účastník veřejné zakázky snižuje konečnou cenu v průměru o 6.1 %. Zjistili jsme, že existuje statisticky signifikantní rozdíl v konečné ceně mobilních služeb s ohledem na typ veřejného zadavatele. Konečná cena mobilních služeb klesá v čase průměrně o 9 % za rok. Společně se statistickou nevýznamností proměnné udávající délku smlouvy vyplývá, že dlouhodobé smlouvy nejsou nákladově efektivní.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Vliv regulace na rozvoj trhu mobilních služeb v ČR a na Slovensku v letech 2001-2014 se zaměřením na sítě třetí a čtvrté generace
Smutný, Oldřich ; Procházka, Pavel (vedoucí práce) ; Zeman, Martin (oponent)
Předmětem práce je analýza vývoje trhu mobilních služeb v České republice a srovnání tohoto vývoje se Slovenskem. Nedílnou součástí práce je také hodnocení vlivu regulace státem na tento trh. Práce obsahuje teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce objasňuje problematiku regulace telekomunikačního trhu coby oligopolu a popisuje legislativu, které telekomunikační trh podléhá. Praktická část je věnována popisu subjektů na trhu, analýze vývoje cen a dostupnosti mobilních služeb a ovlivňování trhu regulačními autoritami.
Customer Intimacy in Mobile Retail
Míček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků zákazníka na základě důvěrné znalosti jeho potřeb. Cílem práce je zhodnotit potenciál telekomunikačního sektoru pro aplikaci přístupů "customer initmacy" a představit konceptuální model řízení životního cyklu zákazníka jako první krok k zákaznicky orientovanému obchodnímu modelu. Práce stanovuje jako hlavní hypotézu předpoklad, že integrace staretegie "customer intimacy" a odvozených přístupů k marketingovému řízení umožní mobilnímu operátorovi také kontrolovat celkovou zákaznickou zkušenost na úrovni všech interakcí se společností. Tím si operátor zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Odvozená hypotéza je stanovena na předpokladu, že model řízení životního cyklu zákazníka nabízí operátorovi vysoce efektivní metody k zvýšení hodnoty zákazníka pro společnost a tím pozitivně ovlivňuje firemní ziskovost. Teoretická část představuje pojem "hodnota pro zákazníka", jeho charakteristiky a strukturu. Práce zachycuje nové zpŕedpoklady konkerenčcího boje a popisuje pravidla vedoucí k poskytovaní vynikající úrovně hodnoty pro zákazníka. Dále teoretická část odvozuje základní druhy podnikatelských strategických přístupů, založených na poskytovaní vynikajćih řešení v určité dimenzi hodnot. Druhá část práce prezentuje cíle a základní principy strategis "customer intimacy" a poukazuje na rozdílné přístupy k tomuto tématu v praxi. Autor popisuje vývoj v oblasti zákaznických potřeb a na příkladu telekomunikačních služeb uvádí předpokaldy zákaznické spokojenosti. Další část práce popisuje koncept zákaznického cyklu, který je dále rozpracován na příkladu mobilního operátora v praktické části. Autor dále poukazuje na důležitost identity mobilních operátorů jako poskytovatelů služeb pro aplikaci principů "customer intimacy". Autor dále poskytuje analýzu vývoje sektoru telekomunikačích služeb v Evropě. V praktické části práce dále rozpracovává téma řízení životního cyklu zákazníka a představuje jeho konceptuální model na příkladu mobilního operátora. Autor se také zabývá tématem meření, hodnocení a praktické využitelnosti ukazatelů hodnoty zákazníka pro společnost s důrazem and indikátor životní hodnoty zákazníka. Poslední kapitola poskytuje praktická doporučení pro mobilní operátory. Autor využil následující metody průzkumu: studium odborné literatury, diskuze s experty telekomunikačních společností, sběr a analýza odvětvových studií a výzkumů poradenských společností a studium interních dokumentů vedoucí společnosti v oboru telekomunikací.
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR
Bičík, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Čandík, Marek (oponent)
Mobilní telekomunikace se staly nedílnou součástí našeho každodenního života a proto je jejich rozvoji věnována velká pozornost. Tato práce se pokouší podat současný pohled na problematiku mobilních telekomunikací, které slouží k bezdrátovému přenosu dat. Úvodní kapitola se zabývá historickým vývojem mobilního připojení v ČR. Dále jsou popsány jednotlivé technologie, které jsou využívány pro mobilní připojení k internetu. V závěru práce je nastíněn předpokládaný vývoj mobilního připojení na internet a jsou porovnány jednotlivé technologie. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou diskutovány silné a slabé stránky současného mobilního připojení.
Combination of simulation methods and methods of multicriterial decision while purchasing mobile tariffs by companies.
Millová, Terézia ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Digoň, Daniel (oponent)
Z dôvodu nasýtenia trhu súkromných zákazníkov, hľadajú mobilní operátori nové príležitosti. Sľubným segmentom sa v súčastnosti ukazujú firemní zákazníci a konkurencia na trhu firiem významne rastie. Rast konkurencie a rozširovanie ponuky pre firemných zákazníkov núti firmy čo najviac porozumieť rozhodovaciemu procesu o výbere mobilnej tarify pre svojich zamestnancov. Je to nie lan časovo ale aj finančne náročné pre manažement hoci aj malej firmy. Tento rozhodovací proces, ktorým firmy prechádzajú je hlavnou témou tejto diplomovej práce. Cieľom diplomovej práce nie je vybrať pre firmy konkrétne tarify zo súčasnej ponuky operátorov, ale oboznámiť ich s možnosťami, ktoré ponúkajú matematické metódy v oblasti rozhodovania. Diplomová práca navrhuje firmám niekoľko vhodných prístupov k voľbe taríf, ktoré navzájom porovnáva a kombinuje tak, aby vedenia firiem boli schopné urobiť to správne rozhodnutie vzhľadom na svoje špecifické požiadavky.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.