Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons
Šilarová, Lucie ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent)
Diplomová práce "Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2" se zabývá teorií mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera a jejím hlavním tématem je interpersonální mnohočetná inteligence. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o konceptu lidské inteligence, teorii mnohočetných inteligencí a o interpersonální inteligenci. Praktická část představuje výzkum, který zkoumá způsoby a míru rozvoje interpersonální inteligence v hodinách anglického jazyka na úrovni B2. Výzkumná část je rozdělena na dvě dílčí části. Hlavní část představuje analýzu dvou učebnic, jejíž výsledky jsou doplněny druhou částí výzkumu - dotazníkovým šetřením.
Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons
Šilarová, Lucie ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent)
Diplomová práce "Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2" se zabývá teorií mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera a jejím hlavním tématem je interpersonální mnohočetná inteligence. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o konceptu lidské inteligence, teorii mnohočetných inteligencí a o interpersonální inteligenci. Praktická část představuje výzkum, který zkoumá způsoby a míru rozvoje interpersonální inteligence v hodinách anglického jazyka na úrovni B2. Výzkumná část je rozdělena na dvě dílčí části. Hlavní část představuje analýzu dvou učebnic, jejíž výsledky jsou doplněny druhou částí výzkumu - dotazníkovým šetřením.
Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Drlíková, Lenka ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ Abstrakt k diplomové práci Lenka Drlíková Anotace Diplomová práce se zaměřuje na teorii mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera, profesora Harvardské Univerzity, který představil devět odlišných forem inteligence. Práce poukazuje na využití a aplikaci této teorie ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ prostřednictvím vybraných aktivit. Zjišťována je také oblíbenost konkrétních činností ve výuce anglického jazyka zaměřených na jednotlivé typy inteligence u žáků 3. - 5. tříd formou dotazníkového šetření. Klíčová slova: mnohočetné inteligence, žák 1. stupně ZŠ, individuální přístup, výuka anglického jazyka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.