Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokeji
Analýza mistrovství světa v ledním hokeji v Praze a Ostravě
Maček, Otta ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Krsiak, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat a zhodnotit dopady pořádání sportovní akce IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji v Praze a Ostravě v roce 2015 na cestovní ruch. Následně porovnat tyto dopady v obou pořádajících městech. První část práce se zabývá vymezení základních pojmů, které slouží k snadnějšímu pochopení a představení problematiky eventů, event tourismu a sportovních eventů a jejich dopadů. Praktická část diplomové práce se zabývá zhodnocení dopadů pořádání hokejového šampionátu na území ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.