Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
Analýza mikroprostředí vybrané firmy
MILAN, Jan
Hlavním cílem této práce bylo provést analýzu mikroprostředí firmy Záruba food a.s. v Českých Budějovicích s pomocí Porterova modelu pěti sil. Porterův model pěti sil se zaměřuje na oblast zákazníků, dodavatelů, konkurence a substitutů. Výstupy Porterovy analýzy napomohly k rozpoznání potenciálních hrozeb, kterým podnik čelí a také příležitostí, které můžou být využity k odstranění působících hrozeb. Zároveň bylo provedeno ekonomicko-finanční zhodnocení společnosti za použití vybraných a poměrových ukazatelů. Na základě výsledků analýzy byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
KROTKÁ, Veronika
V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala na zhodnocení současné situace firmy v marketingovém prostředí a na případné navržení změn ve využití uvedených vlivů v této vybrané firmě pomocí provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí v celé této společnosti.
Analýza mikroprostředí firmy
FEIKLOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.
Analýza marketingového prostředí firmy
BOČEK, Antonín
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a část praktickou. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část, praktická, zahrnuje zpracování samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
ALEXOVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.