Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modelování dopravy v dálničních uzavírkách
Novák, Martin ; Ščerba, Marek (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je zvýšení plynulosti dálniční dopravy v místech s dočasným omezením. Dopravní data zjištěná z radarů byla zpracována pomocí mikrosimulačního modelu v softwaru S-Paramics. Výsledkem je zpracování, zkalibrování a zvalidování modelu stávajícího stavu, návrh a vyhodnocení modelů mobilního liniového řízení provozu (z hlediska průměrných rychlostí a cestovních časů) a postřehy získané při použití softwaru S-Paramics. Součástí práce je také zpracování studie použitelnosti mobilního liniového řízení na českých dálnicích.
Dopravní řešení v oblasti Kníničská - Bystrcká
Strmiska, Tomáš ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je vytvoření a porovnání variant řešení dopravní situace na křižovatce v Brně-Komíně. Situaci na dynamicky řízené světelné křižovatce, de facto dvou křižovatkách v těsné blízkosti, komplikuje tramvajový přejezd. Práce začíná sběrem informací o provozu na křižovatce. Výsledky průzkumu byly doplněny údaji poskytnutými správcem křižovatky. Na základě analýzy naměřených dat je navrženo několik variant řešení. Hlavní část práce tvoří posouzení variant z hlediska kapacity. Posouzení je provedeno postupem dle požadavků platných norem, vybrané problémy byly navíc posouzeny v simulačním softwaru. Další část práce představuje ekonomické porovnání variant. V závěru práce je doporučena optimální varianta pro realizaci.
Simulátor MHD linek v Brně
Němec, František ; Král, Jiří (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat simulátor linek městské hromadné dopravy na území Brna. Časy odjezdů jednotlivých linek jsou extrahovány z online jízdních řádů. Data, ze kterých je generována dopravní síť, jsou získána z projektu OpenStreetMap. Práce obsahuje popis základních přístupů k tvorbě dopravních simulátorů, zejména pak popis mikroskopického přístupu, na kterém je tento simulátor založen. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci simulátoru, jejíž hlavními částmi je způsob řízení vozidel, reprezentace dopravní sítě a její generování z OpenStreetMap dat.
City Traffic Simulator for Web
Kováč, Kristián ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create a city traffic simulator, which visualizes its results on a web interface. Information about the traffic network is obtained from the OpenStreetMap project. The simulation is based on a microscopic model and focuses mainly on the Brno - Střed area. Vehicles are modeled as separate entities that communicate with each other and follow the traffic rules. The thesis describes the basic principles of traffic modeling and simulation. It also deals with some existing microscopic traffic simulators and their properties. The second part of the thesis describes the design and implementation of the created application. It focuses mainly on the description of OpenStreetMap data processing, vehicle model, structure of simulation results and their visualization on a web interface.
Simulátor MHD linek v Brně
Němec, František ; Král, Jiří (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat simulátor linek městské hromadné dopravy na území Brna. Časy odjezdů jednotlivých linek jsou extrahovány z online jízdních řádů. Data, ze kterých je generována dopravní síť, jsou získána z projektu OpenStreetMap. Práce obsahuje popis základních přístupů k tvorbě dopravních simulátorů, zejména pak popis mikroskopického přístupu, na kterém je tento simulátor založen. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci simulátoru, jejíž hlavními částmi je způsob řízení vozidel, reprezentace dopravní sítě a její generování z OpenStreetMap dat.
Dopravní řešení v oblasti Kníničská - Bystrcká
Strmiska, Tomáš ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je vytvoření a porovnání variant řešení dopravní situace na křižovatce v Brně-Komíně. Situaci na dynamicky řízené světelné křižovatce, de facto dvou křižovatkách v těsné blízkosti, komplikuje tramvajový přejezd. Práce začíná sběrem informací o provozu na křižovatce. Výsledky průzkumu byly doplněny údaji poskytnutými správcem křižovatky. Na základě analýzy naměřených dat je navrženo několik variant řešení. Hlavní část práce tvoří posouzení variant z hlediska kapacity. Posouzení je provedeno postupem dle požadavků platných norem, vybrané problémy byly navíc posouzeny v simulačním softwaru. Další část práce představuje ekonomické porovnání variant. V závěru práce je doporučena optimální varianta pro realizaci.
Modelování dopravy v dálničních uzavírkách
Novák, Martin ; Ščerba, Marek (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je zvýšení plynulosti dálniční dopravy v místech s dočasným omezením. Dopravní data zjištěná z radarů byla zpracována pomocí mikrosimulačního modelu v softwaru S-Paramics. Výsledkem je zpracování, zkalibrování a zvalidování modelu stávajícího stavu, návrh a vyhodnocení modelů mobilního liniového řízení provozu (z hlediska průměrných rychlostí a cestovních časů) a postřehy získané při použití softwaru S-Paramics. Součástí práce je také zpracování studie použitelnosti mobilního liniového řízení na českých dálnicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.