Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
Strategický management domu dětí a mládeže
Yefimova, Yuliia
Diplomová práce se zaměřuje na provedení analýzy strategického managementu příspěvkové organizace DDM Helceletova. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou organizaci na základě provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V literární rešerši jsou uvedeny obdobné organizace a nastíněná charakteristika neziskového sektoru. Empirická část zahrnuje podrobnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybrané neziskové organizace na makro a mikro úrovni, která vede k identifikaci faktorů, z nichž vycházejí strategie, jak je uvedeno v maticích SWOT, IE a SPACE. Na základě těchto strategií je navržen strategický plán společnosti, včetně zvážení možných rizik realizace. Dále je v práci navržen způsob a časový harmonogram implementace vytvořené strategie.
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Analyses of the Spirits Market and Possible Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Antovska, Stojna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Přestože je lihový průmysl často spojován s ničivými následky nadužívání alkoholických nápojů, jedná se o důležitou a významnou součást ekonomiky. V současné době není lihový průmysl jen o samotných alkoholických nápojích, ale je součástí mnoha kultur, může spoluvytvářet image a přináší významné příjmy pro státní rozpočet, jak v oblasti daní a cel, tak i v oblasti vytváření pracovních míst. Hlavním cílem této práce byla analýza makedonského trhu lihovin a navržení marketingové strategie prostřednictvím paralelních porovnání specifik na jednotlivých světových trzích lihovin s makedonským trhem lihovin. Práce v lihovém průmyslu vyžaduje přesnou exekuci firemních strategií a politik za současného respektování zákonných norem. Z tohoto důvodu je analýza trhu před vstupem na trh lihovin naprosto zásadní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.