Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy GROUPE SEB
Hnyková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce analyzuje marketingovou strategii mezinárodně působící skupiny Groupe SEB, která působí na trhu malých domácích spotřebičů a nádobí. Společnost strategicky řídí portfolio několika mezinárodních a regionálních značek. V rámci své práce se jednak zabývám teoretickými východisky mezinárodního marketingu, a zejména pak analyzuji strategii jednotlivých značek a na několika konkrétních případech uvádím jejich srovnání.
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Šíšová, Lenka ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vašková, Dana (oponent)
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie, jejichž extrémy jdou proti sobě -- globalizační strategie se snaží standardizovat veškeré marketingové komunikační aktivity napříč různými zeměmi, kdežto adaptační strategie nutí firmy myslet lokálně a jednat lokálně. Globální společnost Sara Lee operuje téměř na všech trzích světa a po celém světě vlastní cca 80 značek potravin, nápojů, drogerie a péče o domácnost. V České republice vlastní Sara Lee mimo jiné vedoucí značku na trhu čajů -- značku Pickwick. Značka Pickwick je mezinárodní značkou, neboť kromě ČR operuje také na dalších sedmi trzích v Evropě a na trhu ve Spojených státech amerických. Trh čajů v České republice je pro značku Pickwick velice důležitý, neboť je to jeden z nejúspěšnějších trhů ve všech jejích zemích. Specifika tohoto trhu určují jak lokální návyky a preference spotřebitelů, tak působení konkurenčních značek a konečně také působení různých prodejních kanálů, z nichž největší váhu mají mezinárodní řetězce. Mezinárodní komunikace značky Pickwick vychází z celkových marketingových strategií schválených na centrální úrovni. Komunikační strategie, positioning značky a taktické kroky nicméně rozhodují manažeři různých zemí společně. V komunikační strategii značky Pickwick můžeme pozorovat jak standardizační prvky, společné pro všechny země, tak adaptační prvky, díky nimž se komunikace značky Pickwick v různých zemích liší. Takovými příklady jsou například aktivace novinek značky Pickwick v ČR oproti Maďarsku. Obě země zvolily odlišný koncept 360° myšlenky, který rozpracovaly do jednotlivých aktivací. Značka Pickwick se dlouhodobě rozvíjí, a v současnosti je jejím cílem posílení well-being segmentu (zelené, bílé a bylinné čaje), neboť tento segment vykazuje nejvyšší dynamiku. Kromě tohoto segmentu by se značka Pickwick i ve své komunikaci mohla zaměřit na další, menší segmenty. Takovou možností jsou například čaje pro děti. Množství výrobků, které byly původně určeny pro dospělé, a nyní uvádějí i varianty pro děti, v současnosti narůstá a svědčí to o atraktivnosti tohoto segmentu pro firmy. Značka Pickwick má rovněž zkušenosti s rolí dětí v reklamě, proto by pro ni mohl být tento segment zajímavý a značka by mohla jednoduše navázat na svou předchozí komunikaci.
The Branding Dilema: Why Local brands Might Be Stronger Than Global Brands ?
Bozkir, Duygu ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Tato práce se zabývá podmínkami, které mohou pomoci společnostem na domácím trhu v konkurenčním boji proti mezinárodním společnostem. Tyto společnosti, které se orientují na domácí trh, mají větší šanci uspět na domácím trhu než je všeobecně uznáváno. Společně s globalizačními trendy se globální značky rozšiřují kamkoliv, jelikož mohou využít vysokého podílu kapitálu a značných zkušeností získaných z různých trhů. Přestože globální synergie je v některých případech pro zákazníky důležitá může způsobit zánik domácích značek, které mají pro domácí zákazníky unikátní hodnotu. Záměrem této práce je nabídnout odlišný pohled na rozhodovací proces, kterým prochází mezinárodní společnosti při rozhodování zda v portfoliu zanechat domácí značku. Dále se práce zabývá příležitostmi domácích společností při boji s globálními. V práci bude předvedeno, že domácí společnosti mají stále důležitou roli v rozvoji domácího trhu, což je důvodem pro to, aby se společnosti nevzdávali snadno. Rozhodovací proces domácích společnosti je z tohoto důvodu předveden v této práci.
Exportní strategie firmy Granát Turnov
Píšová, Libuše ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kolombo, Václav (oponent)
Práce analyzuje exportní strategii vybrané české firmy. Na příkladu Ruska demonstruje, jak tradiční český výrobek vstupuje na zahraniční trhy. V závěru je doporuční marketingové stratefgie firmy do budoucna.
Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Adámková, Tereza ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lavička, Vladimír (oponent)
Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Míček, Martin ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Zemanová, Kateřina (oponent)
Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Strategie firmy RÜCKL CRYSTAL, a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Hubená, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o souhrnné strategii střední české firmy, RÜCKL CRYSTAL, a.s., při vstupu na zahraniční trhy. Práce analyzuje postavení společnosti na českém trhu užitkového skla, její konkurenci na českém i světovém trhu, zahrnuje SWOT analýzu firmy. Součástí práce je návrh strategie vstupu firmy na floridský trh, včetně definovaného marketingové mixu, který vychází z PEST analýzy trhu, vývoje na americkém trhu skla a analýzy konkurence.
Plán prodeje výtahového komunikátoru do vybraných zemí EU
Mansfeld, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Tato prace predstavuje společnost 2N Telekomunikace a.s. a popisuje její strategii při vstupu na vybrané trhy Evropské Unie v výtahovým komunikátorem. Součástí je teoretický přístup, který přibližuje činnosti, které jsou obvyklé se vstupem podniků na mezinárodní trhy. Poznatky z této části jsou využity v praktickém popisu kroků, které učinila firma 2N, když na zahraniční trhy vstupovala.
Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh
Smolková, Barbora ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Trešl, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další dvě kapitoly se věnují praxi. Druhá kapitola představuje globální kampaň společnosti HP, její cíle, nástroje a prvky. Třetí kapitola analyzuje uvedení kampaně na českém trhu ? načasování, průběh, celkové provedení. Na závěr hodnotím úspěšnost kampaně a efektivitu přístupu společnosti HP ke globálnímu marketingu.
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.