Název:
Marketingová strategie firmy GROUPE SEB
Překlad názvu:
Marketing strategy of Groupe SEB
Autoři:
Hnyková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje marketingovou strategii mezinárodně působící skupiny Groupe SEB, která působí na trhu malých domácích spotřebičů a nádobí. Společnost strategicky řídí portfolio několika mezinárodních a regionálních značek. V rámci své práce se jednak zabývám teoretickými východisky mezinárodního marketingu, a zejména pak analyzuji strategii jednotlivých značek a na několika konkrétních případech uvádím jejich srovnání.This thesis analyses marketing strategy of international company Groupe SEB that operates on the market of small domestic appliances and cookware. The company strategically manages portfolio of several international and regional brands. In my work I speak about the theoretical background of the international marketing principles and focus on the analysis of the marketing strategy of each brand with concrete examples and comparison.
Klíčová slova:
marketingová strategie; mezinárodní marketing; strategické řízení značek; brand management; international marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15123