Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čeští novináři pod vlivem online výhružek
Sojková, Nikola ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Diplomová práce Čeští novináři pod vlivem online výhružek se zabývá online vyhrožováním, kterému jsou čeští novináři vystaveni. Zaměřuje se na hodnocení navržených řešení, vnímání role mediálních domů v kontextu celé problematiky a sestavením interních směrnic řešící možné formy online obtěžování. Cílem práce je zmapovat pohled českých novinářů na aktuální situaci, přičemž navazuje na kvantitativní data ze stejného roku. Práce má také za cíl zlepšit ochranu novinářů v online prostoru a posílit svobodu médií. V teoretické části jsou prezentovány možné jevy způsobující zkoumanou problematiku společně s dostupnými, převážně zahraničními, daty na toto téma. Jsou také vysvětleny klíčové pojmy jako nová média, obtěžování, ale i interní komunikace a manažerské implikace. Získaná data jsou v praktické části představena za pomoci tematické analýzy a otevřeného kódování. Výsledky ukazují preferenci společenské úrovně navržených řešení, konkrétně těch z pracovního prostředí. Z šetření dále vyplývá vnímaná klíčová role mediálních domů v řešení této problematiky. Nejvíce by novináři od zaměstnavatele ocenili podporu a vedení. Do finálního návrhu interních směrnic pro online obtěžování novinářů je již zakomponovaná první zpětná vazba od českých novinářů, což má zaručit jejich srozumitelnost, kompletnost a...
Vlastnictví mediálních domů v ČR
Pelikánová, Karolína ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Magisterská práce Vlastnictví mediálních domů v ČR popisuje aktuální mediální krajinu v České republice v rámci hlavních vydavatelství s významným zásahem a širokým portfoliem titulů a dále zhodnocuje metodou analýzy pokrytí tématu Získání důvěry vlády s podporou KSČM. Cílem práce bylo popsání proměny struktury vlastnictví mediálních domů, které je momentálně téměř zcela v českých (resp. československých) rukách. Prostřednictvím analýzy popisuje možnou motivaci současných mediálních magnátů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.