| |
|
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
|
| |
| |
|
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
|
| |
|
Strategická analýza školy
Ekrtová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Stříbrský, Lubomír (oponent)
Optimalizace školské sítě je významný zásah do strategického řízení škol. Na příkladu ISŠ, OU a U Slaný jsem se pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí snažila tyto změny vyhodnotit a poskytnout tak důkaz pozitivního přínosu procesu optimalizace všem zainteresovaným skupinám. Tato práce by měla vést k určení strategického systému plánování školy v návaznosti na aktuální stav, ověření spokojenosti klientů školy a napomoci tak strategickému řízení v organizaci.
|