Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
Strategická analýza školy
Ekrtová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Stříbrský, Lubomír (oponent)
Optimalizace školské sítě je významný zásah do strategického řízení škol. Na příkladu ISŠ, OU a U Slaný jsem se pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí snažila tyto změny vyhodnotit a poskytnout tak důkaz pozitivního přínosu procesu optimalizace všem zainteresovaným skupinám. Tato práce by měla vést k určení strategického systému plánování školy v návaznosti na aktuální stav, ověření spokojenosti klientů školy a napomoci tak strategickému řízení v organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.