Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Mrázková, Hana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá tématem nových konceptů stravovacích zařízení, představuje některé zajímavé koncepty vzniklé v posledním desetiletí. Cílem práce je tyto koncepty zanalyzovat, zhodnotit zájem mezi potenciálními zákazníky o jiné nové koncepty a navrhnout unikátní koncept stravovacího zařízení. Teoretická část se věnuje definování marketingu a objasnění toho, co marketing obsahuje, v analytické části jsou zkoumány nové koncepty stravovacích zařízení obecně a poté pro vybraný segment rodiče s dětmi. Pro účely diplomové práce byl vytvořen dotazník, díky němuž se zkoumala poptávka po nových konceptech a spokojenost či nespokojenost zákazníků se stávajícími stravovacími zařízeními. Výsledky jsou zpracovány v samostatné kapitole. Závěr práce tvoří návrh nového konceptu, jeho popis, analýza konkurence, marketingový mix.
Marketingová koncepce Career Days
Štěpánová, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je podrobný rozbor současné marketingové koncepce projektu Career Days za účelem navržení nové strategie, jež by akci umožnila vyšší efektivnost v podmínkách měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí. Pozornost je věnována především vztahu Career Days ke strategickému směru pořádající organizace, AIESEC, dále pak konkurenčnímu postavení a relevanci vzhledem k potřebám zákazníků. Navržená strategie diferenciace je také doplněna o doporučení k dalšímu rozpracování a samotné implementaci.
Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách
Danišová, Magda ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce "Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách" představuje marketingový koncept pro rodinný penzion, který pojednává o všech aspektech marketingu, které bychom měli vzít v úvahu jak před samotným postavením penzionu, tak v průběhu jeho provozu. Marketing je účinným nástrojem na trhu cestovního ruchu, který spolurozhoduje o úspěšnosti ubytovacího, pohostinského či jiného zařízení poskytujícího služby turistům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.